renateka Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hei Er det noen som kan hjelpe meg å fjerne operatørlogoen på min 6230i? Nå står det Telenor Tele2 og jeg ønsker å få fjernet denne. Har prøvd diverse fremgangsmåter eks logo blank til 1985 osv samt prøvd via webleseren å skrive inn en adresse for å laste ned blank logo, men får bare feilmeldinger. Er det noen der ute som har fått til dette på sin 6230i og som kan gi meg et tips på hvordan jeg gjør det? Håper på tilbakemelding Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Prøv det som står her.. . Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Blank logo funket fint på min Nokia 6280 Har dog noextras.net som operatør Lenke til kommentar
renateka Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Næi... funka ikke det Når jeg sender "logo blank" til 1985 så får jeg opp "lagring misslyktes" Og når jeg velger å bruke wapen så får jeg beskjed om levert operatørlogo. Den er blank og jeg velger lagre. Alikevell forsvinner ikke "Telenor Tele2" logoen. Når jeg da prøver å gå inn på Meny -> Instillinger -> Display og prøver å trykke -> Operatørlogo så får jeg opp følgende (forvirrende) beskjed: Logo kan ikke vises når du er utenlands... ? Vil ha vekk stygge Telenor-Tele2 logoen!! Noen der ute som vet?? Kanskje noen som selv har 6230i med Tele2 og som har klart å få bort logoen. Lenke til kommentar
Isequeen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 HeiEr det noen som kan hjelpe meg å fjerne operatørlogoen på min 6230i? Nå står det Telenor Tele2 og jeg ønsker å få fjernet denne. Har prøvd diverse fremgangsmåter eks logo blank til 1985 osv samt prøvd via webleseren å skrive inn en adresse for å laste ned blank logo, men får bare feilmeldinger. Er det noen der ute som har fått til dette på sin 6230i og som kan gi meg et tips på hvordan jeg gjør det? Håper på tilbakemelding 6634594[/snapback] Hei. Jeg må desverre skuffe deg ved å si at når du har tele2 så kan du ikke fjerne operatørlogoen:( Grunnen til dette er visst fordi tele2 er et datterselskap av telenor, så uansett hva du prøver så går det desverre ikke:( Har ergret meg grønn selv på dette at det ikke gikk, inntil jeg fikk svar fra noen i tele2. Lenke til kommentar
renateka Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 HeiEr det noen som kan hjelpe meg å fjerne operatørlogoen på min 6230i? Nå står det Telenor Tele2 og jeg ønsker å få fjernet denne. Har prøvd diverse fremgangsmåter eks logo blank til 1985 osv samt prøvd via webleseren å skrive inn en adresse for å laste ned blank logo, men får bare feilmeldinger. Er det noen der ute som har fått til dette på sin 6230i og som kan gi meg et tips på hvordan jeg gjør det? Håper på tilbakemelding 6634594[/snapback] Hei. Jeg må desverre skuffe deg ved å si at når du har tele2 så kan du ikke fjerne operatørlogoen:( Grunnen til dette er visst fordi tele2 er et datterselskap av telenor, så uansett hva du prøver så går det desverre ikke:( Har ergret meg grønn selv på dette at det ikke gikk, inntil jeg fikk svar fra noen i tele2. 6810550[/snapback] Sukk Da er det vell bare å godta de harde fakta... Men takk for svar da Isequeen Da er det ingen ide å bruke tid på å spekulere på det lenger da... Lenke til kommentar
pcf Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Grunnen til dette er visst fordi tele2 er et datterselskap av telenor, så uansett hva du prøver så går det desverre ikke:( 6810550[/snapback] Tele2 er nok ikke datterselskap av Telenor. Men de bruker vel Telenors nett, hvis det var det du mente? Lenke til kommentar
MacGyver24 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 HeiEr det noen som kan hjelpe meg å fjerne operatørlogoen på min 6230i? Nå står det Telenor Tele2 og jeg ønsker å få fjernet denne. Har prøvd diverse fremgangsmåter eks logo blank til 1985 osv samt prøvd via webleseren å skrive inn en adresse for å laste ned blank logo, men får bare feilmeldinger. Er det noen der ute som har fått til dette på sin 6230i og som kan gi meg et tips på hvordan jeg gjør det? Håper på tilbakemelding 6634594[/snapback] Hei. Jeg må desverre skuffe deg ved å si at når du har tele2 så kan du ikke fjerne operatørlogoen:( Grunnen til dette er visst fordi tele2 er et datterselskap av telenor, så uansett hva du prøver så går det desverre ikke:( Har ergret meg grønn selv på dette at det ikke gikk, inntil jeg fikk svar fra noen i tele2. 6810550[/snapback] Tele 2 er defintivt ikke et datterselskap av Telenor. Og hvorfor skulle det uansett være en grunn?? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Grunnen er at Nokia ikke viser logo når du er i utlandet. Du er i utlandet når du bruker Tele2 (som opererer fra Sverige). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå