Dofty Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Hei! Jeg har lyst på et nytt spill til Xbox 360 og jeg har tenkt på Oblivion fordi jeg har savnet frihet, masse man kan gjøre og god historie, men jeg er litt redd for å bli skuffet på grunn av nytt ukjent spill-sjanger Jeg liker Skytespill(FPS), Bilspill, Sports-spill(Tony Hawk osv. ikke ballsport), jeg er ikke helt sikker på hvilken sjanger Pokèmon er, jeg var jo helt besatt av det i sine dager. Jeg har: BF2: MC, Tony Hawk's American Wasteland, NFS: MW og låner PGR3. Skal ha: Halo 3, Saint's Row, Tony Hawk Project 8 og... sikkert noen fler titler også Xbox Live-spill er å foretrekke Takk på forhånd Endret 8. august 2006 av Dofty Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ghost Recon er å anbefale. Solid SP og meget underholdenes over Live, syns eg. Grafikk og lyd er også i toppklasse her. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 likte ikke demoene noe særlig, så nei. bring it on! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Fight Night Round 3.....eller kanskje Call of Duty?! Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Dead Rising som kommer nå samt Ninety Nine Nights synes jeg ser spennende ut Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 fight night round 3 likte jeg ikke, og Call of duty var vanskelig(synes jeg) Dead Rising demoen var litt kul, men gidder ikke å kjøpe det, N3 likte jeg heller ikke Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ikke kjøp noe så bare venter du! Så enkelt er det! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 er Oblivion en bra start på rollespill-sjangeren? si meg en side med gratis RPG til PC Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Tror du bare skal holde deg til Oblivion eg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvis du leter etter frihet venter du på Just Cause, mer frihet finnes ikke. Ellers er Oblivion veldig bra hvis du ikke kan vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå