vegge Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Dere har vel hørt Luvstruck-sangen? Jeg synes i hvert fall den er litt rå; spesielt på LAN med fete høyttalere. Men så leste jeg en tråd at noen syntes originalen var bedre.. har jeg originalen? For hvis ikke så vil jeg veldig gjerne ha navnet på gruppa som spiller den.. I dag har jeg disse på maskinen; 12 Southside Spinner - Luvstruck.mp3 Andre Visior - Speed Up (Luvstruck 2002).mp3 Jeg vil ha originalen! Hvis ikke en av de overnevnte er dette, så vær så snill og fortell meg hvilken som er! :smile: Lenke til kommentar
Bach Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Har ikke noe tips, men prøv en post på no.kultur.mmusikk.diverse. De pleier å være å være gode på slike ting. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Det er vel Southside Spinners som egentlig har originalen. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Southside Spinners har originalen..? Hmm, på den versjonen så hyler de jo åhh, åhh hele tiden. Det passer ikke i alle situasjoner.. Ok, si i fra hvis noen har meninger om dette. Jeg skal undersøke saken nærmere etter hvert.. :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Southside Spinners er korrekt ja, det bekrefter også AMG :smile: Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Det er southside spinners, om du lurer så er southside spinners marco v og benjamin. Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hvorfor kan du ikke bare søke på sang navn på kaaza eller no og se hva som dukker opp. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 I 1999 laget Southside Spinners en sang som het "Luvstruck" i år 2000 laget de den en gang til, bare at denne gangen het den "Luvstruck 2000" (sangen er omtrent identisk) Og nå i 2002 kom: Andre Visior - Speed Up (Luvstruck 2002). Det er de jeg vet om i hvertfall. Folk blir visst aldri lei... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 13:42, skrev zyrtec:Hvorfor kan du ikke bare søke på sang navn på kaaza eller no og se hva som dukker opp. fordi man ikke finner ut hva som er originalen da? :wink: Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jo... viss det dukker opp de to navnene: Southside spinners og Andre Visor pluss en helt annen og du kunne sjekka års tallet og funnet ut den er gamlere en dem alle og lastet den og funnet at det er noe av det samme:-> Lenke til kommentar
Calm Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hvorfor kan han ikke bare spørre her da? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Heh, det var da voldsomt! :smile: Vet at jeg kanskje(!) kunne funnet ut svaret på egenhånd, men nå følte jeg for å stille spørsmålet her. Jeg synes det blir litt dumt å henvise til kazaa e.l., det blir det samme som å svare; "bruk søkefunksjonen!" eller "bruk google!". Selvsagt kan man finne ut det meste på en annen måte, men jeg trodde det var greit å spør her på forumet.. Jaja, forsett å svare bra på tråder folkens! Ha en ellers fin kveld! :smile: PS. Jeg kommer tilbake når jeg har hørt på alle luvstruck-sangene jeg finner.. (Metallica - Die, Die My Darling er også genial) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå