Bachern Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 hvis PC-en henger seg og må bootes så forsvinner alt som holder på og hentes ned. Er det mulig å unngå det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Quote: On 2001-12-11 17:16, Bachern skrev:hvis PC-en henger seg og må bootes så forsvinner alt som holder på og hentes ned. Er det mulig å unngå det? Lite sansynelig...det Kaza laster ned blir lagert i temp-filer og de må "mekkes" om til original.filene...og denne mekkinga kan bare gjøres på slutten av nedlastingen...så om det er mulig å unngå det trur æ vil sei nei tel.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Ta backup av temp filene an gang i blandt, skulle de klikke legger du bare inn den nyeste backupen. Jeg pleier å gjøre dette ca. på hver 10MB. (da jeg har ISDN) Mvh Allyse Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Prøvde nettopp det, men fikk det ikke til.. En annen ting som plager meg grenseløst med KaZaA er at det skriver til harddisken på en merkelig måte synes jeg. Hd'en kjører liksom på full guffe hele tiden, ikke slik som under andre nedlastninger, noen andre som har merket seg dette? F. Lenke til kommentar
nortap Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Quote: freezeface skrev (2001-12-11 19:17):Prøvde nettopp det, men fikk det ikke til.. En annen ting som plager meg grenseløst med KaZaA er at det skriver til harddisken på en merkelig måte synes jeg. Hd'en kjører liksom på full guffe hele tiden, ikke slik som under andre nedlastninger, noen andre som har merket seg dette?F. Det er vel fordi andre laster(leser) fra disken din samtidig som du skriver til den. Da vil den "lyse" hele tida:) Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 KaZaa ( som er nå stengt ? Eller Skal stenges ) leter opp alle slags mulige filer du har på maskina slik at andre kan laste ned fra di maskin, selv om du ikke deler noe. Jeg har også hørt at KaZaa har backdoor. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Personelig synes jeg det er mye bedre å bruke Direct Connect for å laste ned ting og tang (lovlige ting og tang altså)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå