Bilet Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er på desperat jakt etter en stilfin, sexy og ikke minst stabil tv/stereo-benk. Må være som sagt, plass til TV, og helt 3 hyller under der med plass til DVD/CD spiller, Forsterker og Xbox i forskjellige høyder. Noen som har noen rimelige tips? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Alle studenters getto-løsning: Leca-klosser i høyden avdelt med 2x8 toms plank. Kan bli meget pent hvis du oljer bordene og maler leca-klossene. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg kjøpte meg nettopp en slik tv-benk på ikea. God plass til fire hifi-komponenter og en stor TV på toppen. Jeg gikk for en løsning med dører siden jeg har fire komponenter som ikke har likt design som igjen generer en masse-masse kabler. Her står alt pent bak glassdørene og alt av kabler er gjemt bak. På den måten slipper anlegget å bli dem dominerende faktoren i stua. Fjernkontrollsignalet går fint gjennom glassdørene. Falt meget bra i smak hos samboeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå