Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av spiller, maks 3000


bjaa

Anbefalte innlegg

Hallo

 

 

Har nå kommet fram til at jeg vil legge litt penger i cdspiller, da jeg har forstått at det er en veldig viktig del av anlegget. Har nå en Denver cdspiller fra prix, men vil ha noe som er "litt"bedre :)

 

Jeg har kikket litt, og lurer på å kjøpe en Pioneer DEH-P6800, den ser grei ut spør du meg, med 3 signalutganger og mulighet for å senere kunne kjøpe et ipod adapter, da jeg vil ha ipoden i bilen en dag.

 

Noen som har forslag til andre spillere til maks 3000? Eller erfaringer?

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man justerer mellom diskant, mellomtone og midbass om du kjører den som et 3-veis oppsett... ellers har man diskant, mellomtone/midbass og sub. Man justerer ikke venstre og høyre hver for seg da dette har liten eller ingen hensikt.

 

Tidskompenseringen er mellom høyre og venstre ;)

Lenke til kommentar
typhon, du glemte mellom sub og frontsett  :innocent:  *viktigste på mitt anlegg*

6638224[/snapback]

 

Joa.. om du kobler MED delefilter på frontingangen f.eks. Men var snakk om aktiv deling så tok for meg 2-veis sett med sub og 3-veis sett uten. KAN få 3-veis + sub men må knote mer med delefiltre og greier.

Lenke til kommentar

Bilradio"spesialisten"?

Har rydda opp i endel kluss i en karaoketaxi og etpar "vanlige" biler som de har montert ting i. Fysjom. Jordingskabel på ~15mm²; usja.

Tipper neste karaokemaxi på Nordmøre vil stappes full av Morel og annet snadder. Slekta er lei av ullen lyd :p

Endret av Jalla
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...