TheZombie Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Æ lure litt på koles æ sett opå eit dummy net te eit dataparty, e det nån som kan forklar me koles æ gjør de??? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 1) SNAKK NORSK! 2) Hva mener du? dummy net? mener du at det ikke skal være tilkoblet internett eller.no ? Lenke til kommentar
TheZombie Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Det jeg mener med dummy net er at jeg har hørt at noen har brukt noe de kalte dummy net til å dele ut hvor mye båndbrede av internet linja hver bruker skulle få. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 16:26, skrev TheZombie:Det jeg mener med dummy net er at jeg har hørt at noen har brukt noe de kalte dummy net til å dele ut hvor mye båndbrede av internet linja hver bruker skulle få. Ooookay... Søk på google. Mye mulig dette bare er software. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Du leter etter et "traffic shaping" program. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 hmmm. det er traffic shaping det..... Da har du to alternativer: 1) Linux router/firewall 2) Packeteer packetshaper (eller no lignende maskinvare som tar seg av jobben) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå