VikinGz Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er det meninga at karakterene til folk skal være en chatte kanal Ser nesten slik ut.... Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er det meninga at karakterene til folk skal være en chatte kanal Ser nesten slik ut.... 6633233[/snapback] Alle de "karakterene" skulle vært slettet! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Det mener jeg også. Men de gir ett snitt på 7,5 eller noe i den duren! Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Er jo mye annet galt med det bruktmarkedet: F.eks denne karen: http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=62627 Her kan man ikke gi en kommentar og han linker ofte til sine QXL-auktioner. Dog får han lov å fortsette og man kan jo få den tanke, at han tilhører hw.no staffen! Endret 8. august 2006 av Kimmer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Er jo mye annet galt med det bruktmarkedet: F.eks denne karen: http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=62627 Her kan man ikke gi en kommentar og han linker ofte til sine QXL-auktioner. Dog får han lov å fortsette og man kan jo få den tanke, at han tilhører hw.no staffen! 6633368[/snapback] Jeg vet hvem det er faktisk, han driver organsisert bruktsalg, han har ingenting med hw.no å gjøre etter det jeg vet. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg vet hvem det er faktisk, han driver organsisert bruktsalg, han har ingenting med hw.no å gjøre etter det jeg vet. 6633387[/snapback] Er jo løyent man ikke kan kommentere en evt handel med denne karen ? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Vet... Og derme sitter han der med 10'ern sin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå