Joachim_F Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Nintendo har kunngjort at de vil lansere Opera sin nettleser for Nintendo DS i Europa. Les mer Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Når jeg sjekket oppsettet på DS Lite og WIFI, fant jeg ingenting om WPA - kun WEP. Jeg har WPA på mitt nettverk. Finnes det en løsning eller har jeg ikke sett godt nok? Og hva vil nettleseren koste? Endret 8. august 2006 av Dinsdale Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Lurer på om dette er bedre enn PSP sin nettleser? Styluspennen gir stor frihet, men er det mulighet for flash og shockwave på nettleseren? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Lurer på om dette er bedre enn PSP sin nettleser? Styluspennen gir stor frihet, men er det mulighet for flash og shockwave på nettleseren? 6635110[/snapback] Ikke støtte for lyd, flash eller PDF (eller hva det nå var). Problemet er at nettleseren er utrolig treg på store tunge sider. Men stylusen er veldig funksjonell i forhold til hvordan surfing på PSP er. Lenke til kommentar
tjall Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hva er dette jeg ser om at DS Browser har innebygd chattesystem? Har ikke hørt noe om dette på den japanske versjonen. Noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg har jo akkurat fått meg en DS Lite så dette er gode nyheter Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 går det ann og laste ned web messenger på DSen fra Opera sin browser?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg