Nubby07 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hei! En venn av venn av meg var så dum og dro ut 3 ledninger som går fra HK til knappen som skruk på Pcen, og jeg vet ikke hvordan den skal sitte. På den ene står det "Powed led". på den andre står det "Power SW" og på den tredje står det "H.D.D Led" Hovedkortet mitt er Asus p4p800 Se. Det er 2 steder ledningen passer, men jeg vet ikke hvilken det er den skal sitte i, samt jeg vet ikke om det må være noen spesiell måte, eller lignende! Jeg er 99% sikker på at alle de tre ledningene satt inntil hverandre! De to stedene som er markert med rødt på bildet(nederst til venstre) som jeg legger til er en av de 2 stedene hvor de 3 ledningene skal sitte. Håper noen vet svaret! Da blir jeg SUPEr glad Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Du trenger bare koble "Power SW" for at det skal fungere. De to andre er bare for lysdioder. Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Takk for svar hårek! Jeg har prøvd å koble til Power SW på mange forskjellige måter, men PCn vil fortsatt ikke starte! Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Takk for svar hårek! Jeg har prøvd å koble til Power SW på mange forskjellige måter, men PCn vil fortsatt ikke starte! 6633327[/snapback] Søk opp hovedkortet i produktguiden, der er det sannsynligvis en link til Asus sin side om dette kortet. Der finner du en manual som viser deg hvor det skal kobles. M. Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Fant ingenting om noen manual på asus sine sider! Er det mulig at ledningen er ødelagt? Isåfall kan jeg bruke ledningen fra min gamle PC? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Her har du et bilde ac den nederste du ringet rundt , den andre er for com2 (serial com port ) Rød = HDD led Blå = POW_SW Gul = RESET_SW Grønn = POWER_LED Grå = Speaker Endret 8. august 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Tusen takk for den syar2003! Men Power SW og HDD led er ikke der? hvor skal de sitte? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Tusen takk for den syar2003! Men Power SW og HDD led er ikke der? hvor skal de sitte? 6633484[/snapback] IDE_LED = H.D.D led ATX powerswitch = Power SW Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Prøv igjen , jeg byttet ut bilde , med farge blokker som merker hvor de skal stå. power svitsj kan stå hvilken som helst vei , men LED's er polaritets avhengig , så hvis diodene ikke virker snu tilkoplingen 180° . Endret 8. august 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Takk for bildet! Har satt opp akkurat som det, men det skjer fortsatt ingenting. Er det mulig at ledningene er ødelagt? Isåfall kan jeg bruke de fra min gamle PC? Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 EDIT: FUnka NÅ! TUSEEEEEN TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå