AlecTBM Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har kanskje posta feil, men jeg vet ikke. Jeg holder på å lage en mirc kanal og trenger en mirc bot. Noen som vet hvordan man skriver en sånn eller hvordan man skaffer seg en?? Takker Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 En IRC-bot som er temmelig enkel i oppsett og har et lettfattelig interface, er Eggdrop. Du finner mye nyttig info paa egghelp.org, og diverse kanaler rundtom paa IRC. Eggdrop kan ogsaa utvides kraftig gjennom skriptspraaket TCL. Du trenger dog en shell-konto paa en unix/linux/whatever maskin. Det finnes noe som heter Windrop, som er en porta versjon av Eggdrop. Men det kan jeg svaert lite om. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 ok Takker for det. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hva skal boten gjøre? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 bare holde i live en kanal. Men jeg får ikke dette til å funke så jeg gidder ikke Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har du vurdert Boten Anna? "Jag känner en booooott, hon heter Anna, Anna heter hooon, Och hon kan banna, banna dig så hårt" sorry, bare måtte Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har du vurdert Boten Anna?"Jag känner en booooott, hon heter Anna, Anna heter hooon, Och hon kan banna, banna dig så hårt" sorry, bare måtte 6692594[/snapback] Heheheheh ahahahaahah hohohohoh! Vurdert å få inn L-bot? What is L? How to request L? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har du vurdert Boten Anna?"Jag känner en booooott, hon heter Anna, Anna heter hooon, Och hon kan banna, banna dig så hårt" sorry, bare måtte 6692594[/snapback] Heheheheh ahahahaahah hohohohoh! Vurdert å få inn L-bot? What is L? How to request L? 6756039[/snapback] Han sa ingenting om at dette gjelder Quakenet. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 bare holde i live en kanal. Men jeg får ikke dette til å funke så jeg gidder ikke 6692476[/snapback] Er sånne som deg som får verden til å gå fremover :-p Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Det var ikke vits i å bry seg om det lenger siden det ikke var bruk for det lenger. Burde kanskje sagt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå