OscarMike1 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er det noen her på forumet som bruker denne operatøren? Fikk en mail av de, og fikk høre at de starter opp med 3G ila. 3 kvartal.. noe som er nå snart. Erfaringsmessig kjøper jeg ikke dette, så om noen andre har hørt noe annet, er det bare å poste. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hei. Det er enda ikke mulighet for å benytte 3G på Noextras-abonnementet. Dette er under testing, men vi har foreløpig ikke noe tidspunkt på når det vil være tilgjengelig for kundene våre. Vennlig hilsen Kundeservice Noextras.net Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Sende mail jeg: Hei Vi håper at det skal bli klart i løpet av kvartal 3 2006 ja. Vennlig hilsen Kundeservice Noextras.net Vennligst inkluder originalmelding/er i ditt/dine svar til oss. > -----Original Message----- > From: "Tommy" <[email protected]> > Received: 8/8/2006 8:28 PM > To: [email protected] > Subject: RE: 3G tredjekvartal 2006? > > Hei > > Det går rykter om at Noextras starter opp med 3G telefoni i tredje > kvartal 2006! Stemmer dette? Edit: Det passer jo bra, nå som jeg nettopp har kjøpt meg 3G telefon (Nokia 6280 ) Endret 9. august 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Kjøpte meg K610i i går, fant ut at Noextras ikke tilbyr 3G så sendte bestilling til One Call. Fikk også samme svar fra kundeservice. I mine øyne så eier ikke et teleselskap livets rett, eller fortjener mine penger, om de ikke tilbyr de tjenester som er tilgjengelig med teknologien som er i bruk. Er det samme som om noen skulle ventet et år med å støtte GPRS eller SMS, når alle andre klarer det. Kan ikke skylde på det tekniske da, når andre pre-paid-tilbydere klarer det uten problemer. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ja litt enig, men nå kommer det snart Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Er ikke så stor fan av slike løfter jeg, dessuten, dette er et hav av tid etter 3G ble lansert i norske nett. Viser at dette ikke er noen operatør å satse på, synd, for de har veldig bra priser. Heldigvis ikke enestående bra, flere følger hakk i hjel. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Fikk beskjed av kundeservice at det skulle komme i løpet av året... Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Synes det bør greie det innen det tredje kvartalet har gått, alle andre har det jo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hehe, dette forklarer unektelig en del av problemene mine ja. Jeg tok det som en selvfølge at man hadde 3G !? Så da ble det onecall på meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå