Ash Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Ratpadz!!! Jeg kjøpte en den gang de kom og den er fortsatt nesten som ny (logoen har blitt noe slitt). Men så snakker vi tross alt om 2+ år med heavy bruk da!! Det er absolutt den beste musematta jeg har hatt noensinne. Det kan hende at du får problemer med å få tak i en i Norge da. Jeg vet ikke om noe sted som selger den. Jeg kjøpte den direkte fra statene. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hvis du skall bruke func1030 med inttellimouse v 3,0 MÅ DU HA MOUSE SKATEZ!!! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 fUnk surface 1030 er den beste. Har den selv, men jeg bryr meg mer om kvalitet enn penger. Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 12:22, skrev CS_eR GøY:Hvis du skall bruke func1030 med inttellimouse v 3,0MÅ DU HA MOUSE SKATEZ!!! Mouse skatez er oppskrytt som bare he|vete! Jeg hadde mouse skatez på min dual optical, og det var 1337 H4xx0r super digg i ca 2 uker, så begynte dem å bli skikkelig seige og ekle. Musen hang igjen og dritt. Så jeg skrapte dem av og vasket føttene med terpentin. Da ble alt trippelt så bra igjen. Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hvis du er så lur å tar mouseskatez på dual optical, så kan du bare ha det så godt! Teflonføttene på logitech mus ER mye bedre enn microsoft. Det skal ikke være nødvendig å ta mouseskatez på logitechmus uten at føttene er HELT slitt ut.. Og om du må bytte ofte? Er det ikke über-digg rett etter du har bytta? Padsurfers/mouseskatez er HELT nødvendig for maximal gli og presissjon. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Fikk M$ Intelli V.3 Bundle i dag... har ikke prøvd den så ,ye enda, venter til NetTropolis først :smile: Men med det lille jeg har prøvd føler jeg at den vanlige tøymatta er like bra som icemat'n... Lenke til kommentar
Seian Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Proffene bruker fUnc 1030! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Proffene bruker fUnc 1030! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Jeg bruker icemat og skatez. Det med en optisk mus og det funker som bare det. Har func 1030 også men synes icemat er best. Vel så lenge du har skatez i tillegg da. Uten så er func 1030 best :smile: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hvilke icemat da? Jeg har hørt rykter om at den svarte (afterdark) er bedre enn de vanlige... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Med Bundle får du svart icemat Lenke til kommentar
donAld1802 Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 microplex.no har noen grusomt fete musmatter. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 bruker en bantex jeg.. jeg "fant" den på jobben til en kompis av meg.. han fant en til seg selv og.. hehe.. er gode matter.. synd de blir misfarga så fort.. har mx700 i tillegg og syns dette er helt krem.. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg har svart allsop kjøpt på elkjøp for 70 cæsh! og snart mx300 mus og! Lenke til kommentar
Radio Free Europe Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 de fancy er bare piss. Særlig hvis du har optisk mus. Jeg har skumplast , med filtduk. Standard blå som jeg stjal fra skolen 'kke dårlig! Lenke til kommentar
Gatts Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 bruker en ratpad og er meget fornøyd med den. hadde en Everglide Giganta før den, men den ble slitt med engang Lenke til kommentar
Goldmember Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg har ms wireless optical blue kjøpete den i dag nyttårs aften men jeg må bli vat til knappene de er litt annerledes enn min gamle dritt logitech. Hvor bør jeg kjøpe musmatte. Hvilken burde jeg kjøpe. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Har hatt min fUnc 1030 i flere måneder nå, et tegn på slitasje (min feil), hadde to - tre sandkorn (har ikke peiling på hvordan den havnet der) oppå fUnc'en, ble noen spor. Men ellers er den digg deluxe! PS. Penger er ikke alt Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Har hatt min fUnc 1030 i flere måneder nå, et tegn på slitasje (min feil), hadde to - tre sandkorn (har ikke peiling på hvordan den havnet der) oppå fUnc'en, ble noen spor. Men ellers er den digg deluxe! PS. Penger er ikke alt Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg bruker Func matte med Logitech MX300. Det funker strålende sammen Func 1030 er den råeste matta, jeg betaler heller litt mer og får kvalitet tilbake! PS: Skatez er et must Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå