Ëonwe Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg skal kjøpe ny musmatte og lurte på hvilken av disse dere anbefaler. Everglide giganta optical,Everglide Attack optical eller everglide gaming mat optical. Ikke begynn å mas om at fUNC surface er det eneste som duger: Jeg synes den er for dyr. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 eg har spart mine penger og haldt meg til sånn 'gratis' musmatte eg fekk den av peda på warpzone og den har eg brukt i snart 8 måneder og det er enda ikkje spor av slitasje Lenke til kommentar
simes Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Everglide gaming mat er den jeg hadde valgt hvis ikke fUnc hadde hatt ledningholder.. :smile: Lenke til kommentar
Shagrath Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg kjøpte meg en Func musmatte for litt siden, brukte den i 2 dager så solgte jeg den til en kompis som også hadde den i 2 dager før han solgte den! den var helt jævlig å bruke synes nå jeg. Dessuten så er den altfor dyr. Jeg bruker nå en helt vanlig musmatte (til 80kr), den funker i allefall for meg. (Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0) Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 func1030 er go mus matte det.. noe anna er teit å si Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Har selv en fUnc 1030 og synes den er kjempedigg. Syntes også den var dyr, men gav f og kjøpte allikvel, og har ikke angret. Er kanskje litt rart å bruke den til å begynne med da musen glir mye bedre enn på diverse andre underlag, men blir etterhvert bare bedre og bedre. Har også noen typiske billige drittmatter liggende; standard tøymatte, tynn bomullsmatte, matte med plastoverflate. Alle blir som sirupsunderlag i forhold. Nok om det.. Everglide har jo diverse matter som ikke koster så mye. Ville da kanskje valgt Giganta. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 20:08, skrev Shagrath:Jeg kjøpte meg en Func musmatte for litt siden, brukte den i 2 dager så solgte jeg den til en kompis som også hadde den i 2 dager før han solgte den! den var helt jævlig å bruke synes nå jeg. Dessuten så er den altfor dyr. Jeg bruker nå en helt vanlig musmatte (til 80kr), den funker i allefall for meg.(Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0) Ser heller ikke vitsen med funC mattene... Bruker IE 3.0 med skatez på en god tøymatte. Syns plast mattene er bortkasta penger, med mindre du får betalt for å spille CS på heltid. Dessuten slites plastmattene minst like fort som tøymattene(iallfall dem jeg har hatt)... Derfor er det kjenkt at tøymattene er billige ! MVH ZemteX Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 De har no bra musmatter på http://www.3dfxcool.no sikkert på microplex.no også...Jeg ville tatt speedpad, men nå får jeg med ei icemat på kjøpet fra komplett, bestillte "Microsoft Intelli Mouse Expl. 3.0 Bundle Mus PS/2 & USB Retail. + Icemat black" 458,- Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg bruker Everglide Gaming Mat Optica. Jeg kjøpte den fra Microplex. Sammen med Logitech MX700 og Mouse Skatez er det "berre lækkert" :smile: Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Ahh...bestilte meg ny mus og func idag :smile: Den nåværende musa mi er ei 3 år gammel MS intellimouse, heh, jaggu rart jeg spiller såpass som jeg gjør egentlig. I tillegg har jeg seff en über1337 "Helpdesk V4" reklamemusmatte med plastoverlag, hooray :smile: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Everglide Gaming Mat Optica er meget god musmatte, bruker den sammen med logitech mx300, knuser totalt everglide giganta som jeg har lagt bort for godt. noen som vet hvor man kan kjøpe Everglide Gaming Mat Optica? (webshop eller oslo) (ha den til den andre pcen også :smile: ) kjøpte min på microplex, men jeg gidder ikke bestille kun en musmatte pga. de høye tilleggsutgiftene. Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Den beste løsningen jeg har funnet er steelpad, MS IE 3.0, padsurfers. Smak og behag er det som kommer inn i bildet. Sier bare at en steelpad koster 260 spenn elns og da får du med padsurfers. Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Den beste løsningen jeg har funnet er steelpad, MS IE 3.0, padsurfers. Smak og behag er det som kommer inn i bildet. Sier bare at en steelpad koster 260 spenn elns og da får du med padsurfers. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg har func og ms intelli v 3.0 d eneste som er dumt md nc er at du må ha skatez steelpad lager en ekkell lyd når du beveger musa btw alle gode cs spillere med respekt forsegselv har func1030 Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 fUnc sUrface 1030 Lenke til kommentar
Laka Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Kjøp ei på IKEA til 15kr. - de funker som bare det Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Dersom du ikke bruker optisk mus, så ville jeg sett på Icemat. Har selv icemat med min Razer mus, og den fungerer som bare ****! Har da i tillegg skatez på musen, den glir som diaré nedover porselenet! Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Bruker headset, og da hører jeg ikke bråket fra steelpad'n. Syns ikke det gjør så mye med litt "lyd", men seff hvis du vil ofre aimen for litt fred og ro... be my guest.. :razz: Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg bruker blå allsop + Logitech Mx300 det funker da :wink: ! Eneste ulempen ved systemet mitt er at muse ledningen er litt irriterende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå