abene Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Google betaler 900 millioner dollar for å tilby en søkemotor til rundt 100 millioner MySpace-medlemmer. Les mer Lenke til kommentar
quakie Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 900 millioner dollar ja. Spørst om det er verdt det, men på en annen side er jo myspace utrolig populært så Google vil nå ut til mange. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Google eier verden. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Steike, det der var endel penger. Google må jo i gjennomsnitt tjene 9 dollar pr. bruker, og som alle veit er ikke alle brukere like aktive ... Riktignok har de 3 år og 9 mnd på seg, men jeg lurer veldig på hvordan de har tenkt å tjene det inn. De er faktisk avhengig av at "alle" klikker minst en gang om dagen. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Dette var sikkert bare "småpenger" for Google. Tror nok Google sitter på en mye større formue. Men absolutt, 900millioner dollar er mye penger for en slik avtale. Gjett om noen blir rike nå i myspace.com? Endret 8. august 2006 av ThaAndre Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Fint for google.. Personlig bruker eg aldri sånne snarveier til å søke, pleier alltid å gå innpå søkesidene eg vil innpå på den "vanlige måten". Og trykker på annonser frå google gjer eg aldri. Men der er eg vel ein av få.. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hmm, hvordan tjener Google penger på slikt? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hmm, hvordan tjener Google penger på slikt? 6633415[/snapback] Annonser. Søk f. eks. på fotball på google. Med resultatet får du også "Sponsored Links". Hver gang du trykker på denne linken, betaler de som annonserer en liten sum til google. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Gjett om Tom - Min eneste venn på MySpace - Blir rik nå... Uansett, Google tjener nok inn beløpet via andre metoder. Kanskje flere folk får øynene opp for Gmail? Reklamene de har er dessuten mer diskre enn andre og mer "relevante" enn andre sine. Det er gode grunner til at Google tjener gode penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå