PoL-E Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Leisure Suit Larry 7: Love For Sail ***** rå intro Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 freespace 2 introen,skjønt er litt praktisk og ha spilt eneren for og få et bra bilde. mechwarrior 3..konge intro med madcat og thor... carmageddon 2.. såpass mange bra der ute at det er umulig og ha en favoritt. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Squaresoft sine introer... Bare show intet mer... Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Enig med snowman. Metal Gear Solid 2 introen er kul. Lenke til kommentar
Madsy Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Wing Commander 4 Hele spiller er på en måte en film! Spiller var på 6 CDer1 Få tak i det og se selv! Lenke til kommentar
oleunder Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Det kommer jo ann på hvilke type spill du liker, som avgjør hvilke introer du liker (med visse untak). De som liker bilspill vil synes at disse introene er kulest, feks NFS 2 som tidligere nevt. Andre vil synes Warcraft 3, Red Alert osv. Min personlige mening er Delta Force 2. Introen der er helt konge. DVD kvalitet og greier. Til de som ikke har sett den, den er å anbefale Lenke til kommentar
en mann Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Metal Gear Solid Driver (på ps1) Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg synes Introene før er en god del bedre enn de som pleier å være i dag. F.eks Need for speed 2 som ble nevnt tidligere. Command and Conquer, redalert osv imponerer meg mer enn de "animerte" introene som det florerer av nå for tiden. Men jeg er enig i at Blizzard alltid har vært flinke, f.eks Warcraft 2.... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Personlig synes jeg Battlefield 1942 sin var stilig, men den som er mest konge er helt klart UT2003 etter min mening!!! Stilig WWF stemning og kongestilig "historie" :smile: Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Må nesten nevne introen til "Starlanzer". Gammelt men godt spill som faktisk er en av de beste "starshooter - simulatorene" jeg har sett, med elementer fra Babylon 5 og Wing Commander. Lenke til kommentar
toblix Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Half-Life og Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Lenke til kommentar
^^Sheriff Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Må være DOA3 til XBOX som har den beste introen.. Sinnsyk grafikk.. En av de få spilla til xbox som tar ganske god ytelse ut av xboxen.. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Doom 3 introen kommer til å bli sjef. Likte introen til Heroes Of Might And Magic 3, HalfLife, WarCraft 3 og Medal Of Honor: Allied Assault med flere jeg ikke kommer på. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Kan ikke si jeg husker så mange introer, men Half-Life må være en av de beste, mest minneverdige introene. Starta nettopp Bandits - Phoenix Rising av Grin (de som lagde Ballistics), denne var ekstrem fet. Om ikke så spekket av effekter, satte den en fet atmosfære på spillet. [ Denne Melding var redigert av: Goldfish på 2002-10-30 16:02 ] Lenke til kommentar
Kwesi Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 The Thing. Kuleste spillet til dags dato. Mens vi venter på Doom3 og DX2. Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Max Payne & The Last Ninja 1! Husker i gamle dager LN1 var jo møkkerhærlig. "They were all dead, I released my finger from the trigger". Lenke til kommentar
TiTanZ8 Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Introen til spillet Star Trek: Armada (Det første spillet i Armada serien) er etter min mening en av beste som er produsert, spillets kvalitet er en annen sak :wink: Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-10-22 02:30, skrev runeb:En gammel klassiker:Day of the Tentacle Endelig noen som husker det G-E-N-I-A-L-T Lenke til kommentar
henriklo Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Mener nå at introen på "Last Ninja 3" er den beste.Den var meeeeeeget avansert for sin tid der den jobbet og sleit på C64'en.. En klar ener! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Syns det er generelt genialt bra sekvenser på Mafia og Hitman 2. Anbefales. Max Payne er også utrolig sinnsykt bra. Introene på Ultima VII og Ultima VIII er også ganske fete... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå