Guybrush Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Min SE W810i skrur seg av hvert 10. minutt. Jeg kjøpte den på mpx.no, men hvor kan jeg levere den til reperasjon? (jeg bor i Østfold, men er redd jeg kanskje må til Oslo?) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Send en mail til MPX og klag. Du må nok kanskje sende den inn igjen til dem og få en ny/at de repareren den. Send dem en mail og spør hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 På mpx.no står det: Ta kontakt med din nærmeste serviceverksted eller servicebutikk for reparasjon av din mobiltelefon. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Bare å ringe SE å høre det. Blir sikkert teleservice eller noe i den duren Per telefon Ring oss på dette nummeret: 815 00 840 Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 De sa Mobil fikseren i Oslo, men der kommer jeg ikke frem... Jeg må vel kunne sende den inn? Blir fort billigere enn å kjøre... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 De sa Mobil fikseren i Oslo, men der kommer jeg ikke frem... Jeg må vel kunne sende den inn? Blir fort billigere enn å kjøre... 6634114[/snapback] du skal kunne sende den til mpx.no som tar seg av videre service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå