firberblad Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Finns det en seriøs, god norsk battlefield klan jeg kan være med i? Har spilt litt på ulike servere nå og det som forundrer meg mest er hvor useriøse mange spillere er. Noen går berserk å skyter ned lagkameratene sine og har liten eller ingen forståelse for godt lagspill. Hadde vært artig med en serer med bare nordmenn og hvor man faktisk la litt alvor i spillet selv om det også skal være artig. too much of a good thing isn`t Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 GiS - Gutta i Skauen Sjekk inne på klankategorien hos gamer.no, så finner du en lengre tråd med alle nødvendige linker. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Beklageligvis er moderator av diskusjonstråden på ferie nå, og serveren hans er nede. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 09:20, skrev AK47:Beklageligvis er moderator av diskusjonstråden på ferie nå, og serveren hans er nede. Jaha? Det er 4 moderatorer til denne kategorien/tråden, de jobber alle i Gamer.no og er absolutt ikke på ferie. Noe du vil ha moderert? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hehe TST, han snakker om forumet til GiS. Det er nede for tiden pga. det han nevner. Bruk evt. irc-kanalen #gis.bf på Quakenet. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Både hjemmesida og forumet er oppe nå: wwww.guttaiskauen2002.tk Lenke til kommentar
MikoWolf Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 2nd Ranger Division søker medlemmer i BF1942 Hei vi søker medlemmer til klanen vår 2nd Ranger Division som har siden http://www.2ndranger.tk Vi søker etter gode spillere som vill i hvertfall dedikere seg litt til klanen. Kontakt meg eller Snoop. (på clan siden for mer info) Hilsen MikoWolf clanleader Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Ikke så mange ukene siden jeg fikk meg BF1942 nå, men begynner å få bra snøring(Etter egen mening ihvertfall :razz: Har spilt endel coop med lillebroren min som sannsynligvis gjerne også blir med. Kunne tenke meg å bare prøve et game med noen andre bf1942 spillere. Mulig interesert i klan også, må bare tenke litt mer over det, går ikke halvhjertet inn for lagspill. Noen som er interesert? Lenke til kommentar
Dragoneer Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 TNA er clana for deg her er vi norske og trenger members vi er 8members men prøver å få til 20 members hvis du har irc kan du joine tna.bf på quakenett hvis ikke skjekk hjemmesida http://www.tnaclan.com :grin:DDDD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå