Howard Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Logitech har lansert et knippe produkter ment for bruk med bærbare maskiner, blant annet den trådløse musen V450. Les mer Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg har hatt V450 en stund nå, og må bare si at jeg er veldig fornøyd med den. Jeg tviler litt på at batteriet vil vare ett år, men jeg har ikke trengt å skifte batteri ennå, i hvert fall. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Jeg må si at den musen så tiltalende ut, jeg er forsåvidt også interessert i et headsett med tilkobling til USB, så det kunne jo være interessant Noen som vet om det er Linux-støtte på headsettet? Endret 8. august 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har V450 en av/på knapp eller lignende funksjon? Syns det blir litt fjernt å ta ut batteriene av min MX700 hver gang jeg vil skru den av. Lenke til kommentar
David123 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg er ikke sikker men jeg tror den skrur seg av automatisk etter ett vist antall minutter.....Men som sakt så er jeg ike sikker Lenke til kommentar
lunikz Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 V450 slår seg av når du fester senderen i musa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå