abene Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det stormer rundt den amerkanske Internett-leverandøren AOL. Nylig la selskapet ut sensitiv informasjon om sine brukere. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Litt av en video. Makan til "service". Håper vi ikke får den type tilstander i Norge. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Vi har allerede den typen av "service", eller jeg har opplevd det i fra Tiscali. Men de prøvde ikke å overtale meg, de gav se bare faen. Heldigvis så fikk den aktuelle AOL-ansatte sparken etter den situasjonen (det er iallefall det dem sier). Jeg har forsåvidt hørt og lest mye rart om AOL igjennom amerikansk media, som forteller at AOL, ikke akkurat er et selskap som prioriterer kundeservice og gode produkter. AOL is often regarded as the most difficult service to cancel from, which leads to its now tainted reputation. Endret 8. august 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hva bryr vel AOL seg om de må sparke en 1. linjes kundesupportfyr... Får bare håpe det ikke blir så ille her, selv om det faktisk er lenger ventetid på telefonen da. Å bare vente i 15 minutter for å snakke med et menneske er jo en drøm for alle NGT-kunder Lenke til kommentar
ZNorQ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Syns det er litt naivt å tro at dette er selgerens valg. Denne selgeren har fått beskjed av arbeidsgiver hvordan det skal selges, og så blir han sparket for det. Akkurat som disse amrikanske torturfengslene - den vanlige mann får skylden, mens de som trekker i trådene går fri. Endret 8. august 2006 av ZNorQ Lenke til kommentar
CrowJuice Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Å bare vente i 15 minutter for å snakke med et menneske er jo en drøm for alle NGT-kunder 6632810[/snapback] De har blitt bedre nå. Tokk meg bare 3 min før jeg fikk kundeservice på linjen. De har fått nye rutiner ifølge dem. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Servicen er nok ille, men ikke noe nytt. Nytt er personvernskandalen. Les gjerne http://news.com.com/2100-1030_3-6103098.ht...03098&subj=news for eksempler (MERK: Noe av det er sterk kost). En smakebit: AOL user 9486162 appears to live near Edisto Beach, S.C., and could be a poker aficionado who's a fan of the University of Kentucky's football team. User 9486162 rarely used his or her AOL account for searching in March, but was preoccupied with one disturbing topic on April 26:university of kentucky football hold'em poker school ways to kill yourself suicide by natural gas how to kill oneself by natural gas assisted suicide suicide by overdosing how long does carbon monoxide poisoning take to kill a person over dose ways to commit suicide university of kentucky 2007 football recruits texas hold'em poker on line seminars employment needed- louisville ky Lenke til kommentar
ZNorQ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Å bare vente i 15 minutter for å snakke med et menneske er jo en drøm for alle NGT-kunder 6632810[/snapback] De har blitt bedre nå. Tokk meg bare 3 min før jeg fikk kundeservice på linjen. De har fått nye rutiner ifølge dem. 6633226[/snapback] Nye rutiner? Du mener mer ansatte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå