zaico Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Tror nok Rockstar skifter helt med GTA IV grunnet Saints Row til Xbox360. Det er stort sett GTA med bra grafikk. Da må Rockstar gjøre noe nytt som å lage spillet mer realistisk og større samt interaktiv. Dette kan PS3 klare og selve mottoet til PS3 er jo selve fokuset på onlinedelen. Men da kan de ikke lansere dette på Xbox360 også. Så hvis Rockstar er seriøst med å lansere dette til flere konsoller vil nok GTA IV ikke bli det spillet vi håpet på. 6636117[/snapback] Hva snakker du om? Merk mine ord, Sony kommer aldri til å få bedre online tjeneste enn MS Live! Skjønner du har et sort skjerf over øynene dine, og faktisk er fan av en konsoll av alle ting! Men Sony flopper nesten alltid, så ikke forvent for mye! 6636167[/snapback] Ehhh du kaller med fanboy når du sier at Sony kommer til å floppe ? Du vet Sony er størst av alle og står bak PLAYSTATION ? Playstation er selve definisjonen på en konsoll. De har gratis onlinetjeneste og en mye mer avansert og interaktiv tjeneste enn Xbox360 som du må betale for. Du bør lese litt mer om produkter før du uttaler deg om de. 6636805[/snapback] Har jeg sagt PS3 kommer til å floppe? Når ble Playstation definisjonen på konsoll? Sony er kun størst på konsoller, og firmaet ligger med avkappet rygg i gjørma og prøver å holde hodet over vannet! PS2 var langt fra noen revolusjon, kom faktisk en konsoll lenge før PS2 med bedre grafikk, men desverre floppet Dreamcast pga elendig økonomi i Sega, samt en ikke tilstedeværende markedssjef! Den eneste gangen Sony har revolusjonert konsollverden, var med deres PS1, Sony har også laget andre bra ting som Triniton, Beta (Som floppet), Minidisk (Som delvis floppet), Atrac (Som floppet), Umd (Som langt fra har vært noen suksess) Du husker kanskje prerealese bildene fra PS2? Det skulle bli fotorealistisk, AI`en skulle være fantastisk, var 30 ganger så rask som pc osv. Alt var bullshit! Der jeg jobbet var vi så heldige å få inn 20 PS2`er når den kom, av disse kom omlag halvparten i retur pga feil. Grafikken var langt fra revolusjonerende, og det kom vel knapt et eneste godt spill det første halvåret! Xbox360 lanseringen har vært langt mer vellykket enn lanseringen av PS2 iht spill med bra kvalitet, feil og ikke minst PRIS! PS2 kostet den nette sum av 4500! Kan nevne at jeg selv kjøpte PS2 på lanseringsdatoen, men denne ble byttet 2 ganger første året! Og jeg eier fortsatt en ps2, og spiller endel GT og partyspill! Endret 9. august 2006 av zaico Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Håper at de satser mer på online delen! Tenk å hoppe inn i en stor GTA verden med hundrevis av andre! Velg om du vil være feks Politi, SWAT, FBI, Militær. Flere tyver du tar, betyr høyere rang! Shoplifter, Bank raner, Seriemorder, Leiemorder. Slemmere du er, 'høyere' stiger du! Og når du gjør du en ting ulovelig får en eller flere personer på andre siden av loven i oppdrag å ta deg alt ettersom hva du gjør! Klarer de det, stiger de mens du da synker i grad! Andre ting å velge... Taxi Sjåfør, Brannmann, Ambulanse Prostituert , Horekunde, Pimp Tjen penger på lovelig hvis, eller stjel penger. Bli med i gjenger, og slåss mot andre... Kjøp eiendom og spesielle biler, eller selg det. Altså, hvasomhelst!! Og en viktig ting! Er det en person du ikke liker som feks Avean kan du finne ut hvor han bor å stjele bilen, tagge ned huset eller i værste fall sette fyr på det! (Og nei, det her er ikke en trussel moderatorer.. bare en lykke tanke) Hadde vært genialt spør du meg! 6642110[/snapback] Vel, kunne ikke vert mer uenig egentlig. Hater alt online fukuset nå til dags. Alt må være MMO. Jeg vil ha gode singelplayer spill. Med gode historier og spennende og dynamisk gameplay. Fint lite av det er det å finne i disse mmo universene. Som egentlig bare er paralelle univers med vårt egent uten at det tilfører noen ting. GTA:ONLINE 6643264[/snapback] Hvorfor ikke? Tro meg, online-spilling er fremtiden. Og dette med online-spilling er jo alt med i Saint's Row på 360 og GTA: Liberty City Stories til PSP, så da kan du nesten banne på at GTA4 blir å ha det også. Srlvsagt vil det være en seperat del, og ikke en del av storylinen. Men jeg synes det bare er kult å kunne kjempe om ulike territorier av en by, samt andre modus. 6643395[/snapback] Som ekstra modus. Jatakk. men som et egent spill som bare baserte seg på at man skulle gjøre missions i en PVP verden hadde ikke trukket meg mot spillet. Da måtte det ivertfall hatt bedre missions en WOW. (finn X antall av Y og kom tilbake) Onlinespilling er kanskje fremtiden. Men fortiden er ikke forbi enda. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Skjønner ikke hvordan folk får tid til å spille så mye online jeg. Om online blir framtiden, blir det ikke mye spilling på meg... Heldigvis er det mange enspillertitler der ute igjen. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 helt enig.. for mye fokus på online spilling... GTA som online blir vel bare ennå et CS hvor alle løper rundt og skyter hverandre eller ligger på taket med en sniper.. ooOOh, spennende... zzzzz Nejtakk.. men nå gleder jeg meg til neste GTA, åååh, klarer ikke vente Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Skjønner ikke hvordan folk får tid til å spille så mye online jeg. Om online blir framtiden, blir det ikke mye spilling på meg... Heldigvis er det mange enspillertitler der ute igjen. 6643524[/snapback] Sjønner hva du mener. Synes det er alt for mye fokus på online nå. Er som alt må være online og flerspill. Dette er et problem i mange deler der folk tjener penger. Det er en hype som slår litt an og alle skal plutselig prøve å få en del av kaka. noe som gjør at kaka i seg selv blir veldig fort oppspist. Online har skjeldent gitt meg noe. og tror ikke det vil endre seg drastisk i fremtiden. Var litt gøy med ridge racer online. men offline delen var mye bedre. Online synes jeg bare skal være noe ekstra, og ikke spillet. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Skjønner ikke hvordan folk får tid til å spille så mye online jeg. Om online blir framtiden, blir det ikke mye spilling på meg... Heldigvis er det mange enspillertitler der ute igjen. 6643524[/snapback] Skoleelever og studenter har 7-8 timer fritid hver dag! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Det eg ikkje skjønner er at folk faktisk kan spille spill wom WOW til det ugjennkjenelige. Eg har mistet den evnen til å spille ett og samme spill i...ja laaaange tider. Så Slike massive onlinespill er egentlig noe eg kan holde meg greitt unna Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Skjønner ikke hvordan folk får tid til å spille så mye online jeg. Om online blir framtiden, blir det ikke mye spilling på meg... Heldigvis er det mange enspillertitler der ute igjen. 6643524[/snapback] Skoleelever og studenter har 7-8 timer fritid hver dag! 6643552[/snapback] - lekser - matvare handling - annen handel - reise til og fra skolen - trening - eventuelle jobber Er ikke så mye tid man har. Dette gjelder vel for det meste for de på videregående og oppover! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Personlig elsker jeg online delen av spill, og syntest det utgjør mesteparten av spillet F.eks GRAW; hvor jeg har spilt 6 timer for å gjennomføre singleplayer, men spiller endeløst multiplayer... med andre ord, ville ikke GRAW vært verdt mer coveret det ligger i uten den herlige flerspillerdelen for min del Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Ja eg også setter stor pris på god online del. Men så liker eg å ha ein solid single player del også. Får man i både pose og sekk så blir man glad Endret 9. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Ja eg også setter stor pris på god online del. Men så liker eg å ha ein solid single player del også. Får man i både pose og sekk så blir man glad 6643691[/snapback] Så sant så sant! For å bruke GRAW som eksempel igjen, så gir det en herlig onlinedel (dog, litt dårlig generelt i forhold til singleplayer). OG ikke minst en herlig singleplayerdel... syntest det at spillet byr på begge deler gjør det ekstra supert. Men å si at singleplayer ER spillet, som hvis man ser vekk fra RPG spill og GTA som er absolutt best offline, så gir de fleste spill spilletid fra 6 til 15 timer... noe som IKKE er verdt 499 for min del... etter min menig er multiplayer da det store Endret 9. august 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Og grunnen til at jeg sier det vil feile hvis det kommer både på Xbox360 og PS3 er at da vil PS3 versjonen ikke ta full nytte av Cell Prosessoren. Den er perfekt for å gjengi ekstreme detaljer i massive landskaper. Det er dens misjon og den hadde passet perfekt for GTA IV. 6642569[/snapback] Mer propaganda ser jeg. PS3 er bare marginalt sterkere enn 360. Må du alltid snike inn slikt i postene dine? Begge versjonene vil bli identiske, eneste forskjellen er at 360-versjonen er annonsert til å ha nedlastbart innhold. 6642600[/snapback] Propaganda ? Xbox360 er en sterk konsoll men ikke nærheten så teknisk avansert som PS3 er. Du må ikke bare sammenligne spec opp mot spec. Selv om Sony ikke har satset hardt på markedsføringen enda har vi sett PS3 kraften i aksjon. GTA IV vil såklart bli identiske både på PS3 og Xbox360 men det er ingenting å rope hurra for. Det vil si de ikke benytter seg av kraften til noen av konsollene. De finner en mellomting noe de har gjort hele tiden med GTA spillene. At Xbox360 versjonen er den eneste som får nedlastbar innhold er bare tull. PS3 er faktisk enda mer tiltrettelagt for sånne ting enn Xbox360. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ja eg også setter stor pris på god online del. Men så liker eg å ha ein solid single player del også. Får man i både pose og sekk så blir man glad 6643691[/snapback] Så sant så sant! For å bruke GRAW som eksempel igjen, så gir det en herlig onlinedel (dog, litt dårlig generelt i forhold til singleplayer). OG ikke minst en herlig singleplayerdel... syntest det at spillet byr på begge deler gjør det ekstra supert. Men å si at singleplayer ER spillet, som hvis man ser vekk fra RPG spill og GTA som er absolutt best offline, så gir de fleste spill spilletid fra 6 til 15 timer... noe som IKKE er verdt 499 for min del... etter min menig er multiplayer da det store 6643760[/snapback] om noe er verdt noe ut av hvor lang tid man bruker på det synes jeg er ganske så banalt. Viss det er bra så og ikke så veldig langt. Så kan det være verdt prisen. Med tanke på at vi betaler 179,- for en god film som varer i overkant av 2 timer. Så er ikke 499,- en upris for 15 timers underholdning. Bare min mening Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Eg betaler ihvertfall aldri 179,- for ein film Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) ikke jeg heller... hvor mye koster en sånn DVD-R plate igjen?? Endret 9. august 2006 av tiiim Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Propaganda ? Xbox360 er en sterk konsoll men ikke nærheten så teknisk avansert som PS3 er. Du må ikke bare sammenligne spec opp mot spec. Selv om Sony ikke har satset hardt på markedsføringen enda har vi sett PS3 kraften i aksjon. GTA IV vil såklart bli identiske både på PS3 og Xbox360 men det er ingenting å rope hurra for. Det vil si de ikke benytter seg av kraften til noen av konsollene. De finner en mellomting noe de har gjort hele tiden med GTA spillene. At Xbox360 versjonen er den eneste som får nedlastbar innhold er bare tull. PS3 er faktisk enda mer tiltrettelagt for sånne ting enn Xbox360. 6643799[/snapback] Jeg finner ikke et bedre ord til å beskrive ditt innlegg enn bullshit. Og pisspreik. Så du E3? Spillene der så jo drit dårlig ut i forhold til det vi fikk se i 2005. PS3 er ikke noe teknisk overlegent vidunder. De er så og si like! Skjønner du? Vi har sagt det ørten ganger og vi sier det igjen. Det er bekreftet at Xbox er den eneste konsollen som får nedlastbart innhold, og hvordan kan du si at PS3 er mer tilrettelagt for sånt? Endret 9. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
deusex Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Håper at de satser mer på online delen! Tenk å hoppe inn i en stor GTA verden med hundrevis av andre! Velg om du vil være feks Politi, SWAT, FBI, Militær. Flere tyver du tar, betyr høyere rang! Shoplifter, Bank raner, Seriemorder, Leiemorder. Slemmere du er, 'høyere' stiger du! Og når du gjør du en ting ulovelig får en eller flere personer på andre siden av loven i oppdrag å ta deg alt ettersom hva du gjør! Klarer de det, stiger de mens du da synker i grad! Andre ting å velge... Taxi Sjåfør, Brannmann, Ambulanse Prostituert , Horekunde, Pimp Tjen penger på lovelig hvis, eller stjel penger. Bli med i gjenger, og slåss mot andre... Kjøp eiendom og spesielle biler, eller selg det. Altså, hvasomhelst!! Og en viktig ting! Er det en person du ikke liker som feks Avean kan du finne ut hvor han bor å stjele bilen, tagge ned huset eller i værste fall sette fyr på det! (Og nei, det her er ikke en trussel moderatorer.. bare en lykke tanke) Hadde vært genialt spør du meg! 6642110[/snapback] Vel, kunne ikke vert mer uenig egentlig. Hater alt online fukuset nå til dags. Alt må være MMO. Jeg vil ha gode singelplayer spill. Med gode historier og spennende og dynamisk gameplay. Fint lite av det er det å finne i disse mmo universene. Som egentlig bare er paralelle univers med vårt egent uten at det tilfører noen ting. GTA:ONLINE 6643264[/snapback] Hvorfor ikke? Tro meg, online-spilling er fremtiden. Og dette med online-spilling er jo alt med i Saint's Row på 360 og GTA: Liberty City Stories til PSP, så da kan du nesten banne på at GTA4 blir å ha det også. Srlvsagt vil det være en seperat del, og ikke en del av storylinen. Men jeg synes det bare er kult å kunne kjempe om ulike territorier av en by, samt andre modus. 6643395[/snapback] Som ekstra modus. Jatakk. men som et egent spill som bare baserte seg på at man skulle gjøre missions i en PVP verden hadde ikke trukket meg mot spillet. Da måtte det ivertfall hatt bedre missions en WOW. (finn X antall av Y og kom tilbake) Onlinespilling er kanskje fremtiden. Men fortiden er ikke forbi enda. 6643417[/snapback] Har da aldri ment noe annet. Selvsagt skal online-delen være seperat fra storylinen. Dette er noe man kan gjøre valgfritt, og ikke noe man MÅ spille. Om GTA4 hadde vært helt, totalt 100% online tror jeg mange GTA-fans blitt temmelig forbanna (deriblant meg), og dessuten vil det jo stride imot tidligere GTA-spill. Og hva med oppdrag og slikt? Det vil ikke funke, rett og slett, og dessuten vil ikke et spill som GTA funke online. Men som en seperat del, adskilt fra story-moduset, tror jeg det kan bli veldig bra. Her kan man rekruttere venner og bekjente på nettet inn i gjengen din og gå til angrep mot andre gjenger på nettet og slåss om områder og territorier i byen(e). Tror det hadde blitt dritkult. Men som et MMO-spill ene og alene hadde GTA4 blitt temmelig drit. Selv er jeg heller ingen stor tilhenger av online-spilling, både fordi det ofte er litt kjedelig og jeg fort går lei, men kanskje mest pga slitsomme, bråkete og storkjeftede amerikanske drittunger. Jeg f.eks hater CS, og synes WOW er dritkjedelig, men det hadde vært bra kult om GTA4 inkluderte en online-modus som en liten bonus i tillegg til story-modusen. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 At Xbox360 versjonen er den eneste som får nedlastbar innhold er bare tull. PS3 er faktisk enda mer tiltrettelagt for sånne ting enn Xbox360. 6643799[/snapback] Her Her Og mange andre steder...... Joda, BR er mer tilpasset å bruke sammen med nettet. Men her er det altså slik. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Skjønner ikke hvordan folk får tid til å spille så mye online jeg. Om online blir framtiden, blir det ikke mye spilling på meg... Heldigvis er det mange enspillertitler der ute igjen. 6643524[/snapback] Skoleelever og studenter har 7-8 timer fritid hver dag! 6643552[/snapback] - lekser - matvare handling - annen handel - reise til og fra skolen - trening - eventuelle jobber Er ikke så mye tid man har. Dette gjelder vel for det meste for de på videregående og oppover! 6643651[/snapback] Av disse tingene er det vel kun jobb som tar tid, og evt reise til og fra skolen! Trening tar jo selvfølgelig tid, men det er høyst frivillig! Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 en av grunnene til det kanskje er pga kapasiteten på dvd'cder mot blueray... altså om gta blir så enormt kanskje man må kjøpe det for så å laste ned resten av inholdet, mens til PS3 vil alt være med?!?! :s bar en teori... hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå