FJERNET111 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Eneste spillet som har litt vold mot barn (som forøvrig er unødvendig) som jeg kommer på er Prey. Der blir et par små barn knust til små ugjenkjennelige biter og det er med på å skape en "fin" stemning. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Der blir et par små barn knust til små ugjenkjennelige biter og det er med på å skape en "fin" stemning. 6654781[/snapback] Joda, tatt ut av kontekst. Men den setningen tror jeg aldri har blitt sagt før :!: Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Akkurat den scenen ble jeg direkte kvalm av. Ikke noe jeg ønsker å ha i GTA4 Lenke til kommentar
ersa Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 vold mot barn er meningsløst. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hvorfor har ikke den scenen blitt nevnt i noen omtaler? Har ikke handlet Prey av den enkle grunn at jeg har så mange andre spill jeg må bli ferdig med. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 men når vi først babbler om å ha med barn etc... hvorfor ikke ha med krøpplinger?! gamlinger med gåstol, rullestolbrukere, sånne folk i rullestolbil, en gjeng med gamlinger som går sammen (guidetur for gamlehjemmet) etc... og ikke minst japanere som knipser bilder overalt Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Gamle folk er ikke så gøy. Lett bytte. De kan ikke løpe fra deg engang. Japanere går vel greit. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 På Carmageddon kunne man kjøre over gamlinger med gåstol. I 2-eren kunne man også kjøre over hunder, reinsdyr, elefanter, pingviner, kyr, og sauer. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 I 2-eren kunne man også kjøre over hunder, reinsdyr, elefanter, pingviner, kyr, og sauer. Elefanter? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 I 2-eren kunne man også kjøre over hunder, reinsdyr, elefanter, pingviner, kyr, og sauer. Elefanter? 6655567[/snapback] Ja, på sirkuset var det elefanter man kunne drepe. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 åååh, carmageddon var gøy.. prøvde det for ca et år siden igjen, men grafikken var uendelig dårlig, så jo ingenting annet enn schwææære firkantpixler Syns fortsatt gamlinger er gøy.. syns man skal kunne robbe et gamlehjem feks, sprette opp madrassen til en oldis og bøffe mange titalls tusen :D $$$$$$ Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 åååh, carmageddon var gøy.. prøvde det for ca et år siden igjen, men grafikken var uendelig dårlig, så jo ingenting annet enn schwææære firkantpixler Syns fortsatt gamlinger er gøy.. syns man skal kunne robbe et gamlehjem feks, sprette opp madrassen til en oldis og bøffe mange titalls tusen :D $$$$$$ 6655796[/snapback] Carmageddon 2 hadde faktisk veldig god grafikk til å være fra 1998 (forutsatt at man kjørte det på Direct3d). Bilene hadde gjennomsiktige vinduer, deformasjoner, interiør, dører, panser, og bagasjeromluke som kunne åpnes, og generelt høy poly count. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 hmm.. må ha vært 1'ern da ass.. husker jeg hadde et voodoo kort.. men når jeg spilte det nå sist hadde jeg et 6600gt... hmhmhm... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Carmageddon 2 er jo helt genialt. 1'ern spilte jeg aldri. Ei heller 3'ern. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Carmageddon 2 er jo helt genialt. 1'ern spilte jeg aldri. Ei heller 3'ern. 6655969[/snapback] Gikk jo rykter i et Carmageddon 4 for ikke så lenge siden også, men neida. Sporløst forsvunnet... Veldig synd. Hadde MYE moro med både toern og enern. Måtte spille enern i skjul, husker jeg, hehe. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 hva skjer a? ingen som ønsker no mer med nye GTA?!?! jaja.. får håpe det blir bedre enn GTA3 Liberty City da Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Kjøre med semitrailer i 170 gjennom en barnehage eller et eldrehjem. Det hadde vært kult Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Kjøre med semitrailer i 170 gjennom en barnehage eller et eldrehjem. Det hadde vært kult 6662159[/snapback] Eller ikke Mja, hver sin smak sier jeg bare. Personlig ville jeg ikke hatt det så veldig morro med å kjøre gjennom en barnehage og virtuelt drepe titalls virtuelle smårollinger. Det går jo greit å drepe andre gjenmedlemmer for de er scumbags. Drittsekker med andre ord. Så derfor er det vel relativt greit å løpe rundt med hagle i GTA:SA. Men noen barn og eldre kunne jeg neppe tenke meg å drepe. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 HA ELDRE MED I GTA!?!?!?! er dere gaaaaale!? rene dødsbomber bak rattet! tenk dere at dere driver ett laaangt kjedelig mission som avsluttet i biljakt og da blir du knust fordi en gammel idiot sitter bak rattet.... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Kjøre med semitrailer i 170 gjennom en barnehage eller et eldrehjem. Det hadde vært kult 6662159[/snapback] Eller ikke Mja, hver sin smak sier jeg bare. Personlig ville jeg ikke hatt det så veldig morro med å kjøre gjennom en barnehage og virtuelt drepe titalls virtuelle smårollinger. Det går jo greit å drepe andre gjenmedlemmer for de er scumbags. Drittsekker med andre ord. Så derfor er det vel relativt greit å løpe rundt med hagle i GTA:SA. Men noen barn og eldre kunne jeg neppe tenke meg å drepe. 6662177[/snapback] Syns alt er greit å drepe så lenge det er virtuelle karakterer, håper det blir mer vanlig med barn og eldre i voldsspill. Ser ikke noe forskjell på å drepe uskyldige ungdommer/middelaldrende virtuelle karakterer enn mindreårige og seniors. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå