Gå til innhold

PS3: GTA IV


Ironmann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men når vi først babbler om å ha med barn etc... hvorfor ikke ha med krøpplinger?! gamlinger med gåstol, rullestolbrukere, sånne folk i rullestolbil, en gjeng med gamlinger som går sammen (guidetur for gamlehjemmet) etc... og ikke minst japanere som knipser bilder overalt :D

Lenke til kommentar

åååh, carmageddon var gøy.. prøvde det for ca et år siden igjen, men grafikken var uendelig dårlig, så jo ingenting annet enn schwææære firkantpixler :p

 

Syns fortsatt gamlinger er gøy.. syns man skal kunne robbe et gamlehjem feks, sprette opp madrassen til en oldis og bøffe mange titalls tusen :D :D :D

 

$$$$$$ :dribble:

Lenke til kommentar
åååh, carmageddon var gøy.. prøvde det for ca et år siden igjen, men grafikken var uendelig dårlig, så jo ingenting annet enn schwææære firkantpixler :p

 

Syns fortsatt gamlinger er gøy.. syns man skal kunne robbe et gamlehjem feks, sprette opp madrassen til en oldis og bøffe mange titalls tusen :D :D :D

 

$$$$$$  :dribble:

6655796[/snapback]

 

Carmageddon 2 hadde faktisk veldig god grafikk til å være fra 1998 (forutsatt at man kjørte det på Direct3d). Bilene hadde gjennomsiktige vinduer, deformasjoner, interiør, dører, panser, og bagasjeromluke som kunne åpnes, og generelt høy poly count.

Lenke til kommentar
Kjøre med semitrailer i 170 gjennom en barnehage eller et eldrehjem. Det hadde vært kult :thumbup:

6662159[/snapback]

Eller ikke :nei: Mja, hver sin smak sier jeg bare. Personlig ville jeg ikke hatt det så veldig morro med å kjøre gjennom en barnehage og virtuelt drepe titalls virtuelle smårollinger. Det går jo greit å drepe andre gjenmedlemmer for de er scumbags. Drittsekker med andre ord. Så derfor er det vel relativt greit å løpe rundt med hagle i GTA:SA. Men noen barn og eldre kunne jeg neppe tenke meg å drepe.

Lenke til kommentar
Kjøre med semitrailer i 170 gjennom en barnehage eller et eldrehjem. Det hadde vært kult :thumbup:

6662159[/snapback]

Eller ikke :nei: Mja, hver sin smak sier jeg bare. Personlig ville jeg ikke hatt det så veldig morro med å kjøre gjennom en barnehage og virtuelt drepe titalls virtuelle smårollinger. Det går jo greit å drepe andre gjenmedlemmer for de er scumbags. Drittsekker med andre ord. Så derfor er det vel relativt greit å løpe rundt med hagle i GTA:SA. Men noen barn og eldre kunne jeg neppe tenke meg å drepe.

6662177[/snapback]

 

Syns alt er greit å drepe så lenge det er virtuelle karakterer, håper det blir mer vanlig med barn og eldre i voldsspill. Ser ikke noe forskjell på å drepe uskyldige ungdommer/middelaldrende virtuelle karakterer enn mindreårige og seniors.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...