Ironmann Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Nesten ingen info om spillet men alikavel noen synspunkt? Noen wishlist til hva dere forventer skal være med? Bring it on people! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Bortsett fra at 360 vil ha "downloadable content" fra Rock Star, er spillene til begge konsollene helt like etter hva jeg har hørt. I mine øyne bør spillet inneholde noe nytt. Ikke bare større verden og bedre grafikk. Forventer vel å ha muligheten til å entre hver eneste bygning i hele spillet. Folkemengdene bør også økes radikalt. På flyplassen bør det være masse folk og man bør kunne klare å stjele et passasjerfly fullt av passasjerer, eller bare være passasjer. I det hele tatt bør spillet bli mer dynamisk, mindre like folk, mer forskjellige biler og alle årstidene (kommer jo an på hvor det utspiller seg). Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Bortsett fra at 360 vil ha "downloadable content" fra Rock Star, er spillene til begge konsollene helt like etter hva jeg har hørt. I mine øyne bør spillet inneholde noe nytt. Ikke bare større verden og bedre grafikk. Forventer vel å ha muligheten til å entre hver eneste bygning i hele spillet. Folkemengdene bør også økes radikalt. På flyplassen bør det være masse folk og man bør kunne klare å stjele et passasjerfly fullt av passasjerer, eller bare være passasjer. I det hele tatt bør spillet bli mer dynamisk, mindre like folk, mer forskjellige biler og alle årstidene (kommer jo an på hvor det utspiller seg). 6632564[/snapback] Det hadde vært skiiiiikkelig fett om man kunne faktisk være inni ett fly og faktisk være inni det ikke bare ''ok der satt jeg meg inni flyet'' og så bare undrer man hvordan den ser ut innenfra;) i min GTA filosofi så handler GTA om Frihet & Muligheter:D (Btw noen som er enige i det eller?) Tøft om dem endelig fikk fiksa en fet svær cruiseskip:D liksom hurtigruta;) feks tenk deg selv vis du sku ta en rampage på hurtigruta;) kor fett hadde ikke det vært!?!?! BEWARE GERMANS I'M COMMING FOR YOU Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det hadde vært kuult med passasjerfly, men skulle man kunne være passasjer på en slik måte måtte man jo også ha muligheten for å "overta" pilotsetet (på lik linje med biler og motorsykler) og da ville nok en del amerikanere rope "9/11"! Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Det hadde vært kuult med passasjerfly, men skulle man kunne være passasjer på en slik måte måtte man jo også ha muligheten for å "overta" pilotsetet (på lik linje med biler og motorsykler) og da ville nok en del amerikanere rope "9/11"! 6632704[/snapback] vel tviler det sitter mange taliban terrorister eller ka som er inn nu for tia med en ps3 med det nyeste GTA å blir inspirert av det til å gjøre noe;) Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 GTA 4 bør ha en god historie, ikke en syltynn historie på nivå med GTA 3, og Vice City. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Vel framfor alt bør Rockstar søren meg skjerpe seg når det kommer til personmodeller. Går du rundt på gaten møter du jo på kloner hele veien! Dette kan de enkelt fikse med å ha rundt ti ganger så mange forskjellige klesdrakter på folkene som går rundt. Dermed blir det større variasjon i folkemengden og ting vil straks se bedre ut. Man bør som før sagt kunne entre alle bygninger. Da gjør det ingenting at mange av bygningene ser like ut innvendig ol, så lenge man kan gå inn i dem og leke snikskytter fra vinduene eller taket. Flere forskjellige biler og kjøretøy hadde vært bra. Og ellers også muligheten til å gå inn og vandre rundt inne i t-banevogner, passasjerfly ol. Hvis USA da roper 9/11 så viser det hvor godt demokratiet og da ytringsfriheten fungerer i Amerika. Så lenge spillet ikke foregår i the City of Twin Towers, skal nok ikke det være noe problem. Snorre Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Problemet blir vel at hvis man kan kapre et passasjerfly og styrte dette i en skyskraper (som helt sikkert finnes på et brett) blir det et helvete i USA. Så det å ha muligheten til å kapre passasjerfly tror jeg ikke på før om 50 år. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 For å vere ærlig har eg ingen idè ka spillet bør inneholde for at det skal fange min intresse. Fallt aldri for GTA3 på PS2, syns det blei for irriterende av ein eller annen grunn. Saints Row har rørt noe i meg, håper det neste GTA vekker monsteret i meg også Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Slik jeg vil ha det er at man kan ha forskjellige valg angående historen så det blir litt mer variasjon....OG så håper jeg at det blir stor variasjon på de oppdragene man får så det blri en del annerledes for hver gang...Trenger ikke å være 100% forskjellig men variere litt som sagt. Og så håper jeg på en god del flere kjøretøy........Mange flere sykler(Sykkel i GTA:SA var det morsomste), Kanskje et par yachter i vannet, 100vis av forskjellige biler og nye måter å endre bilene på. Forventer egentlig ikke at du kan gå inn i alle bygninger siden det kan fort bli litt kjedelig med hvite rom som ikke er gjort noe med og et vindu du kan se ut av. En del åpne bygg hvor du kan utforske litt som har mening og kanskje et stort byggefelt som de hadde i GTA: VC men mye større...... Folk på gaten kan jo være som sagt litt flere av og forskjellige kleskoder så du ikke støter på samme person 2 ganger iløpet av brøkdel av et sekund. Kan jo også legge til biltyver og andre kriminelle som evt. angriper/sjeler fra deg osv osv....Mulighetene er mange vi får bare se hva de får til! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Muligheten for å feks legge seg helt ned for å skjule seg bak gjerder/ ligge på tak og snipe Håper på flere sykler, og gjerne rullebrett/sparkesykkel. Hadde vært feet med årstider. Bare tenk å kjørt rundt på snøscooter Mere å bruke pengene på. Bensin i bilene? Hadde blitt mere taktisk: "Klarer jeg å kommer hjem til safehouset mitt på halv tank", men kunne fort blitt irriterende. Kanskje muligheten til å rigge biler med maskingevær og olje som i GTA2. Vi får håpe på det beste Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kanskje muligheten til å rigge biler med maskingevær og olje som i GTA2. 6633931[/snapback] Det var dritkult, hugsar godt den "stasjonen" der du kunne kjøpe bombe, oljeflekkar og liknande til bilen Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Kanskje muligheten til å rigge biler med maskingevær og olje som i GTA2. 6633931[/snapback] Det var dritkult, hugsar godt den "stasjonen" der du kunne kjøpe bombe, oljeflekkar og liknande til bilen 6633954[/snapback] Det var tider Ikke noe som å rømme fra purken med olje og miner installert i bilen. Kom på noe mere jeg håper på i GTA IV: MULTIPLAYER OVER NETT EDIT: skriveleif Endret 8. august 2006 av Dunedain Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Som sagt tidligere, mere å bruke pengene på. F.eks kjøpe møbler til safe houset sitt, dekorere det bedre, og virkelig gjøre det til sitt eget. Bedre stjele modus enn den som var i San Andreas, ikke bare gå inn og ta, men planlegge litt bedre, f.eks velge hvilken rute folka dine skal ta inne i huset for å få mest mulig stash uten å gå i bena på hverandre. Flere NPCer i gatene! Vil at det skal ta lengre tid å legge på seg eller trene seg stor, ikke bare trene i 15 min og så er man Hulk Hogan som i SA, men la det ta tid. Flere årstider hadde vært genialt, men tror ikke vi får se det før om en stund. NPCer med jobber, f.eks vaktmestere, vinduspussere osv. Og sist men ikke minst, ragdoll fysikk! Se for dere å sprenge en bombe i midten av en haug med folk og se dem fly avgårde som noen filledukker og lande på en realistisk måte. Eller når man kjører over dem, se dem brekke og sprette over bilen for så å rulle bortover gaten ^^ Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Rigge en bombe i biler metoden var jo også emd i GTA III.........Men får virkelig håper at dette blir et friskt pust i GTA verdenen hvor vi virkelig sitter utallige timer og gleder oss! Kan også tenke meg servere hvor det er kanskje 100 folk som spiller over hele verden/eller Norge da og kan gjøre masse spennende sammen! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kom på noe mere jeg håper på i GTA IV: MULTIPLAYER OVER NETT Det fins jo på San andreas... delvis (www.mtasa.com) Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg håper på så enorm frihet at vi snakker om at vi beveger oss over kontinenter og nye byer. DET hadde vært tøft, spesielt hvis arkitekturen hadde sett litt annerledes ut. Jeg har tro på GTA som alltid Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ah! GTA 1&2, liker mye bedre sjarmen ved de spillene. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det viktigste for meg er uansett at jeg kan legge ned setene i alle bilene slik at det blir mer plass i de. Stasjonsvognene er grei nok, men alle andre har altid for liten plass. Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det perfekte GTA spillet for meg har følgende -Dobbelt så stort som GTA SA minst 1000 vis av flere missions,større valgmulighet for hvem man vil jobbe for -Mere livaktig grafikk,Ønsker mere detaljer på det meste. inkl folk,biler bygninger etc. -Mission som er situasjons preget. dvs at alle handlinger man gjør i spillet har noe og si for resten av historien -100 vis av flere bil modeller og styling/tunings deler til disse -100 vis av nye motorsykkel typer. inkludert alt fra 50cc TSX til Hayabusa -ALLE bygninger er frie for og gå inn i. Og 1000 vis av for5skjellige design for bygningen inne. -Muligheten til og lage spill figuren din selv. Noe ala The Godfather,bare enda mer avansert,som muligheten til eget utseendet ut ifra et bilde og egen stemme :-D -Muligheten til kapring av passasjer fly,tog,store skip. -MASSE nye båt modeller -Et tonn med nye klær,hårfrisyrer,accessories til hoved personen -100 vis av nye våpen -Mange flere timer med Radio kanaler. Og enda flere valgmuligheter når det gjelder musikk. -Gjøre spillet Offisielt. dvs Coca cola,adidas,Mazda RX7.Nissan Skyline osv.. -Rolle castingen bestående av: Arnold scwharzenegger,Samuel L Jackson,Sly Stallone,Chris Tucker,Eddie Murphy,Jim Carrey,John Travolta,Sean Connery,Robert De Niro, Paris hilton som prostituert osv -Muligheten for og ha sex er inkludert i spillet Dette er bare noen av idèene mine :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå