RAP Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hei Jeg har alltid hatt lyst på seilbåt for turseiling og nå er tiden inne Trenger noen tips å råd med tanke på hva slags båt jeg bør kjøpe. Siden jeg er nybegynner tenkte jeg i første omgang på en båt i prisklasse 80-100.000, og helst en båt som kan seiles alene. Tips og råd mottas med stor takk. Roar. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kjøp deg en optimist jolle den kan du seile aleine og den er absolutt nybegynner seilbåt kanskje litt mindre enn den du hadde tenkt deg den Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Maxi-båtene er trygge seilere, også for aleneseilere. Finnes i mange størrelser. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 hva med den de hadde på autofil for ikke så lenge sia? husker ikke hvordan det er men den var hvertfall i prisklasse 100 tusen tror jeg... eller var det kanskje 200? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 hva med den de hadde på autofil for ikke så lenge sia? husker ikke hvordan det er men den var hvertfall i prisklasse 100 tusen tror jeg... eller var det kanskje 200? 6649699[/snapback] Var nok maks pris 1mill. Repotasjen kan ses her. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 hehe huska vist veldig feil der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå