enc12 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Hei..når jeg skal laste ned noe, så må jeg bevege på musa for at det skal gå.. Hvis jeg beveger på musa kommer jeg opp i 180kb/s og med en gang jeg slutter går det ned igjen til 1-2kb/s. Er sånn samme hvilket program jeg bruker Noen som har peiling på hva som er galt?? Endret 8. august 2006 av enc12 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Velkommen til forumet! Aldri hørt om det der før. Men du bør fjerne infoen om hva slags program du bruker ellers blir tråden stengt og du får advarsel. Skriv heller P2P program, eller noe annet anonymt. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 programene er jo ikke ulovelig. Bare hvis du laster end ulovelige ting Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Ved å poste navn på spesifikke P2P program bryter man denne regelen i min forstand. Better safe than sorry. Drit nå i dette, og la trådstarter bestemme om han vil endre sin post, fortsett on topic ellers får sikkert alle smekk på pungen. Endret 8. august 2006 av ThaAndre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå