gsn Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Vanskelig å lage en forklarende overskrift så det ble stikkord Har en Sony Ericsson K500i med Netcom abonement, og jeg lurer på hvordan (om det er mulig) å sende MMS større en 100kb? Er det innstillinger på telefonen som er feil, eller er det rett og slett telefonen eller abonementet som er restriksjonen her? Ps. Kjøpte telefonen med Telenor abb. (Har byttet til Netcom) og har "Entry" programvare på mobilen, noen som vet hvordan det kan fjernes? Takker på forhånd for svar Edit: Var ikke sikker på om det var i rett kategori da jeg ikke var sikker på om dette var ett spørsmål om selve telefonen eller abb. Beklager om det er feilpostet. Endret 8. august 2006 av gsn Lenke til kommentar
m3 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Operatørene har dessverre lagt en sperre på 300 kb som det ikke går an å gjøre så mye med. Du kan isteden sende MMS meldingen som Epost da kan du sende større MMS og til billigere pris fordi du da kun betaler for gprs datatrafikk. Edit: Operatørene har en sperre på 300KB og ikke 100KB som jeg skrev... Endret 9. august 2006 av m3 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Operatørerene eller produsenten av telefonen? I de tilfellene jeg har sett så har alltid grensen vært satt av produsenten av telefonen, aldri har jeg sett at det er operatørene som har satt en grense på 100kb. Telenor og Netcom har en grense på 300kb, noe som er maks også. Så at de har satt en grense på 100kb på telefonene er noe feil mener jeg. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Noen som vet om man kan oppgradere software på telefonen som vil gi muligheten til å sende 300kb mms da? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Tviler på det. Men nå har jeg ikke så mye greie på akkurat det, men jeg sier foreløpig nei på det. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Den er grei, er ikke så grusomt viktig uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå