Heilage Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Hallo folkens. Var i Oslo i dag og tok litt bilder. Jeg tenkte jeg skulle prøve på litt fotojournalistikk, altså fotografier av ting som skjer rundt meg. Når jeg ventet på toget tok jeg dette: Nå er det ikke store greiene i forhold til fototeknikk, selv om fokusen ligger bra og alt. De eneste endringene er sort-hvitt, litt kontraster og litt skygger. Det er egentlig bare et bilde av mennesker som venter på toget. Pentax *istDL Sigma 55-200mm EDIT: Ja, perrongen skal være skeiv. Jeg synes det gir et bedre inntrykk. Endret 8. august 2006 av Marley Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kult bilde, skråstillingen fungerer etter min mening, jeg føler bildet suger meg inn i en spiralbevegelse. Alt det tekniske er vel og bra, men kanskje er menneskene litt for gjemt til at det handler om folk som venter. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Skråstillingen er veldig stilig, ja. Men jeg synes det er litt for mye rot bak i bildet, og spesielt siden bildet er sort/hvitt, blir det vanskelig å se hva de forskjellige tingene er. Men et veldig bra bilde! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Kult bilde, skråstillingen fungerer etter min mening, jeg føler bildet suger meg inn i en spiralbevegelse.Alt det tekniske er vel og bra, men kanskje er menneskene litt for gjemt til at det handler om folk som venter. 6632803[/snapback] Handler kanskje mest om han som står helt foran der, nesten i bakgrunnen. Så er det heller ikke lett å få tilltatelse til å ta bilde av folk. Skråstillingen er veldig stilig, ja. Men jeg synes det er litt for mye rot bak i bildet, og spesielt siden bildet er sort/hvitt, blir det vanskelig å se hva de forskjellige tingene er. Men et veldig bra bilde! 6632814[/snapback] Rot bak i bildet? Som i bakgrunnen? Hmm... Usikker på om jeg kunne gjort det på noen annen måte egentlig. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg liker litt sære bilder (No hard feelings) Skal prøve å ta noen slike selv, i svart-hvitt. Også skal jeg croppe bildene til kvadrater og få utskrift på det. Ramme inn å henge opp i leiligheta Syns dette var et bra bilde jeg.... Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg likte hvertfall bilde, ingen tvil om det kom med flere Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Jeg liker litt sære bilder (No hard feelings) Skal prøve å ta noen slike selv, i svart-hvitt. Også skal jeg croppe bildene til kvadrater og få utskrift på det. Ramme inn å henge opp i leiligheta Syns dette var et bra bilde jeg.... 6633448[/snapback] Tusen takk. Sære bilder er alltid morsomt å ta. Jeg likte hvertfall bilde, ingen tvil om det kom med flere 6633464[/snapback] Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå