KristianP Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Okei. Vet det er noen instillinger på pc'en min som må være gærne, men vet ikke hva det er! Har et trådløst nettverk med en Jensen Airlink superspeed og kjempebra sender. Har fullt signal hele tiden og står at jeg er tilkoblet. Har også en annen bærbar pc her i huset som fungerer kjempebra overalt! Sitter selv med en Fujitsu Siemens Lifebook p1510, men denne hikker som sagt. Når jeg driver å surfer kan det hende at jeg plutselig ikke får kontakt og så må trykke refresh 4-5 ganger før jeg kommer inn på en spesifikk side. Ser at tilkoblingen av og til skifter til 48 og 36 mbps, men har dette problemet uansett hvor jeg er.. altså at pc'en "hikker" på nettet.. Kjører wep aktivert sikkerhetskode, og sliter forøvrig også ganske mye hvis jeg restarter maskinen med å koble til det aktuelle nettverket.. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Bruke programvare som følger med til trådløst nettverkskort Hadde ganske ustabilt nett når jeg bruke windows sitt eget wireless program vært 2 min så stoppet internett opp i 2-3 sec så skiftet jeg til medfølgende programvare og da var problemet borte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 En driver-oppdatering av WLAN-kortet i PC'n skader heller ikke. Lenke til kommentar
KristianP Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Takk til begge... skal prøve nå! Lenke til kommentar
KristianP Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 STOOOOR TAKK til deg som sa at jeg måtte oppdatere driverne på det trådløse nettverkskortet.. Nå flyr jeg avgårde her! Helt sykt! DEEEEEEEEILIG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå