kjekay Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Hadde du sittet på en 1,2 ghz i 5 år, så hadde du vært like stolt som meg! btw, så var det ingen IDE port på harddisken, e surra litt! S-ata only :| Så får vel bare håpe at jeg får byttta den.. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 forandreAsus VGA-Card RX1900XT 512MB PCI-E 2xDVI HDTV Retail til Asus Radeon X1900XT 512MB PCI-E så virker det som du har mer peiling oppsettet ditt klarer Oblivion helt fint. 6632357[/snapback] ser litt noob ut likevell! fjern "PCI-E" også, man får jo ikke dette på agp uansett! Lenke til kommentar
JuB Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Grattis med ny pc Skal du overklokke den? Kan du ta en test på 3dmark 05 og 06? Hadde vært konge, planlegger mye av samme oppsett som deg, bare med 7900gt Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 bare en kvalm, usaklig skrytetråd.. disse har vi egentlig nok av her inne.. hrmf! 6638727[/snapback] Du trenger ikke bry deg med tråder som ikke angår deg. Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hadde du sittet på en 1,2 ghz i 5 år, så hadde du vært like stolt som meg! btw, så var det ingen IDE port på harddisken, e surra litt! S-ata only :| Så får vel bare håpe at jeg får byttta den.. 6638742[/snapback] Triste saker. Tvilsomt at du får bytte harddisken, men det kan være de kan reparere den uten voldsomme kostnader. Jeg ødela plastikken som holdt SATA pluggen fast på et gammelt hovedkort og harddisk for en stund siden, men klarte fremdeles å bruke begge deler ved å plassere kabelen slik at den satt på plass fordet. Plastikken rundt sokkelen er veldig skrøpelig, men det er platen som sikker ut i midten som er viktig. Hvis den er inakt, så kan du fremdeles få maskinvaren til å fungere ved å bruke teip, strikk, snøre, lim eller annet lurt som du har tilgjengelig Skader ikke å prøve før du går til skrittet og sender den inn. Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 ser litt noob ut likevell! fjern "PCI-E" også, man får jo ikke dette på agp uansett! 6638782[/snapback] Litt rett i det, men det er mange som ikke vet det Lenke til kommentar
kjekay Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 forresten, jeg festa hovedkortet med 6 skruer.. burde jeg festa med 9 eller burde 6 holde ? Det er stramt og godt fast Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 forresten, jeg festa hovedkortet med 6 skruer.. burde jeg festa med 9 eller burde 6 holde ? Det er stramt og godt fast 6638915[/snapback] Det vil selvsagt fungere med 6 skruer, men jeg anbefaler deg å bruke alle 9 skruehullene for å unngå unødvendig stress på visse deler av hovedkortet. Feks. hvis du har tung CPU kjøler, så vil denne bøye hovedkortet om det ikke er skikkelig festet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå