kjekay Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Da har jeg fått ny hardware =D Sjekk signaturen min! Har ikke montert kortene enda da! *edit: okey så er jeg litt stolt da:P tross alt oppgradering av en t-bird 1,2 ghz det er snakk om som har ligget på 77+ de siste 5 åra!=P 320mb ram :> Endret 8. august 2006 av kjekay Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ok,en skrytetråd med andre ord. Nei,tror du vil slite med Oblivion der gitt... (Det var selvfølgelig en spøk.) Grattis. :-) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Signatur på ti linjer er ikke lov. Kun fire linjer. Uansett, gratulerer med ny maskinvare. Endret 8. august 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Nei, det kommer til å hakke som faen....... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Blir nok veldig lav fps Lenke til kommentar
kjekay Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Hvorfor det? Hvilken oppløsninga kan jeg vente meg hvis jeg ikke vil at det skal være lav fps ? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det kommer til å gå helt fint. Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 forandre Asus VGA-Card RX1900XT 512MB PCI-E 2xDVI HDTV Retail til Asus Radeon X1900XT 512MB PCI-E så virker det som du har mer peiling oppsettet ditt klarer Oblivion helt fint. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 grattis med ny pc... kommer til og ta oblivion fint Lenke til kommentar
kjekay Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 F***! Så greide jeg å knekke S-Ata pluggen på harddisken når jeg monterte :S Hvis jeg kobler til med IDE kabelen istedenfor, blir det mye tregere da? Tror dere PS data er snille og lar meg bytte disk? Var et veldig lite uhell :/ Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Strømpluggen eller datakabel pluggen? Man må være veldig forsiktig når man setter inn kabelen. Når man gjør det riktig, så krever det ingen kraft å trykke kabelen inn. Lenke til kommentar
kjekay Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Datakabel pluggen :S De pin'sa inni der ble bøyd nedover og hele plastikkdingsen som omga dem ble med ut igjen med kabel-pluggen! er visst kilt fast inni tuten der.. Men er jo IDE utgang på harddisken og.. kan det også brukes ? eller blir det utrolig tregt? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Vil bli som og kjøre Oblivon på en commadore. Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Datakabel pluggen :S De pin'sa inni der ble bøyd nedover og hele plastikkdingsen som omga dem ble med ut igjen med kabel-pluggen! er visst kilt fast inni tuten der.. Men er jo IDE utgang på harddisken og.. kan det også brukes ? eller blir det utrolig tregt? 6638436[/snapback] Ikke noe problem å bruke IDE kabel istedenfor. Sjekk hovedkort manualen og harddisk klistermerket om hvordan MASTER/SLAVE/CS skal stilles inn etter hvordan konfigurasjonen din er. Oblivion vil kjøres fint fordet, ikke bry deg om ErikFN Lenke til kommentar
kjekay Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Kjører det på S-ATA speed med IDE kabler? e mener er jo ganske svære i forhold til de små S-ATA så burde jo ha båndbredden i orden.. Lenke til kommentar
kjekay Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 eller bare glem det tror jeg heller sender harddisken på rep! eller driter i det.. hva synes du, ash? :| Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Du får nok ikke S-ATA speed med IDE-kabelen, men bare bruk IDE du om du ikke orker å bruke penger på å få den reparert. Reparasjonen er jo gratis, men du må jo betale frakt. Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Posteren over meg sier det meste. IDE hastighet ligger ikke så veldig mye lavere enn SATA-150 hastighet (praktisk, ikke teoretisk) pga. de er begge avhengige av spinn hastigheten og flaskehalsen som er reell lese/skrive hastighet på disken, og ikke i dataoverføringen. Hvis du sender den inn på reparasjon, så kan det bli veldig dyrt - plastikken på harddisken kan kanskje ikke byttes uten å bytte store deler av harddisken eller elektronikken. Lenke til kommentar
kjekay Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Da lar jeg den fa**** bli IDE, så kjøper jeg en 500 gb neste mnd som jeg setter S-ATA på! Windows får en IDE partisjon å kjøre på, funker vel greit! Så kan jeg heller vente med å installere noe O\S på S-ATA'en til vista kommer :> Endret 9. august 2006 av kjekay Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 bare en kvalm, usaklig skrytetråd.. disse har vi egentlig nok av her inne.. hrmf! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå