Gå til innhold

Vil dette kjøre oblivion? *edit: Ødela Hdd :S!

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått ny hardware =D Sjekk signaturen min! Har ikke montert kortene enda da!

*edit: okey så er jeg litt stolt da:P tross alt oppgradering av en t-bird 1,2 ghz det er snakk om :p som har ligget på 77+ de siste 5 åra!=P 320mb ram :>

Endret av kjekay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

F***! Så greide jeg å knekke S-Ata pluggen på harddisken når jeg monterte :S Hvis jeg kobler til med IDE kabelen istedenfor, blir det mye tregere da?

Tror dere PS data er snille og lar meg bytte disk? Var et veldig lite uhell :/

Lenke til kommentar

Datakabel pluggen :S De pin'sa inni der ble bøyd nedover og hele plastikkdingsen som omga dem ble med ut igjen med kabel-pluggen! er visst kilt fast inni tuten der.. Men er jo IDE utgang på harddisken og.. kan det også brukes ? eller blir det utrolig tregt?

Lenke til kommentar
Datakabel pluggen :S De pin'sa inni der ble bøyd nedover og hele plastikkdingsen som omga dem ble med ut igjen med kabel-pluggen! er visst kilt fast inni tuten der.. Men er jo IDE utgang på harddisken og.. kan det også brukes ? eller blir det utrolig tregt?

6638436[/snapback]

Ikke noe problem å bruke IDE kabel istedenfor.

Sjekk hovedkort manualen og harddisk klistermerket om hvordan MASTER/SLAVE/CS skal stilles inn etter hvordan konfigurasjonen din er.

Oblivion vil kjøres fint fordet, ikke bry deg om ErikFN :thumbdown:

Lenke til kommentar

Posteren over meg sier det meste.

IDE hastighet ligger ikke så veldig mye lavere enn SATA-150 hastighet (praktisk, ikke teoretisk) pga. de er begge avhengige av spinn hastigheten og flaskehalsen som er reell lese/skrive hastighet på disken, og ikke i dataoverføringen.

Hvis du sender den inn på reparasjon, så kan det bli veldig dyrt - plastikken på harddisken kan kanskje ikke byttes uten å bytte store deler av harddisken eller elektronikken.

Lenke til kommentar

Da lar jeg den fa**** bli IDE, så kjøper jeg en 500 gb neste mnd som jeg setter S-ATA på! Windows får en IDE partisjon å kjøre på, funker vel greit! Så kan jeg heller vente med å installere noe O\S på S-ATA'en til vista kommer :>

Endret av kjekay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...