Edstro Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hei. Eg har en 2003 server med msn på. Den eneste grunnen for at eg skal msn på serveren er for å sjekke om den er oppe å går. Men finnes der et programm som sender automatisk svar til det som skriver til server msnen? For det er noen som har msn adressen til serveren. Hvis det feks. skriver hei så får det dette tilbake: Hei dette er en auto melding. Dette er en server å ingen kan svare deg. Og hvis noen skriver VPN så får det: For å konfigurer vpn blablabla. Alså et programm som besvarer meldinger som blir skrevet inn til server msnen. Finnes der noe sånt? Ja eg har testet msn messenger plus. Men det virker jo bare når min status er opptatt eller borte og eg kan bare ha en enkel melding der. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Finnes jo msn bot program.. Test ut Stuffplug Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Finnes jo msn bot program.. Test ut Stuffplug 6632104[/snapback] Eg prøvde det sammen med messenger plus. Det va litt komplisert synes eg. Finnes der en annen? Eg vil ha en sånt så svarer automatisk men kun på konkrete ting som feks. hvis du skrive VPN så kommer der opp blablabla. Der som boten skal være kjøres det windows live messenger. (Den nyeste msn) Hvis eg må nedgradere til en annen versjon for å kunne bruke boten kan eg godt gjøre det. På forhånd takk for hjelp Endret 9. august 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg mener trillian har noe sånt. (trillian kan forøvrig brukes med flere IM enn MSN) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå