Gå til innhold

Hvordan er denne laptopen? (Dell Latitude D620)

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er det ikke lenge igjen til jeg begynner på VG1 og det er i fylkestinget bestemt at alle elever skal ha egen bærbar pc. Tilbudet vi fikk gjennom skolen er Dell Latitude D620, men nå er ikke jeg noen Dell fan så derfor spør jeg om noen av dere har denne eller har prøvd den og kan si litt om hvordan den er... Er den ikke noe særlig vurderer jeg å kjøpe en annen :p Takk for tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Nå er det ikke lenge igjen til jeg begynner på VG1 og det er i fylkestinget bestemt at alle elever skal ha egen bærbar pc. Tilbudet vi fikk gjennom skolen er Dell Latitude D620, men nå er ikke jeg noen Dell fan så derfor spør jeg om noen av dere har denne eller har prøvd den og kan si litt om hvordan den er... Er den ikke noe særlig vurderer jeg å kjøpe en annen :p Takk for tips!

6631965[/snapback]

dell er jo kjent for å levere gode laptop'er. men si litt mer om hvilke spesifikasjoner det er på den dere har fått tilbud om og pris, ellers er det litt vanskli å si om det er et godt kjøp eller ikke.

på linken du oppga står det så vidt jeg ser bare generelt om Latitude D620 og ikke spesifikk hvilke komponenter som faktisk er i ditt tilbud..

hw har en test av denne her:

http://www.hardware.no/tester/baerbar_pc/d...tude_d620/23978

Endret av Krabba
Lenke til kommentar

Har brukt en Latitude D600 i to år i jobbsammenheng og er godt fornøyd. Antar dette er forgjengeren til D620. Har ikke hatt ett eneste problem med hardwaren på de to årene. Det er litt slark i hengslene til lokket. Skjermen har dessuten lav kontrast og lysstyrke. Men tastaturet er godt å skrive på, og touchpad'en fungerer utmerket.

PC'en har vært med på jobbreiser rundt hele Europa og fått et lite støt eller to (eller tre), men har som sagt ikke hatt et eneste problem. Hvis D620 er en forbedret utgave av D600, ser jeg ingen grunn til at den skulle holde fint til vanlig bruk. Det sitter en 1.7 GHz Pentium M-prosessor i maskinen min. Det holder utmerket til mitt bruk, som er kontorarbeid og tyngre beregninger. Har aldri brukt den til spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...