Bjoernstad Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Syns alle bildene var flotte! Hvor er de tatt? Ser helst du poster ett kanskje to bilder om du ønsker spesifikk kritikk. Edit: Likte spesielt godt det første, da det ikke er like vanlig som de andre. Endret 8. august 2006 av Bjoernstad Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det første var mest interessant. Tror det hadde blitt enda bedre med en del midre gress/luft på venstre siden av dissen(husken) Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Absolutt flotte bilde må jeg si^^ første bilde var desidert mest interassant.^___^ Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Fin fine bilder. Det første bildet var helt klart best i mine øyne, men stusser litt på sola der.. Det ser ut som at du har sola 1 m forran kameraet, så er selve motivet belagt av skygge.. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg syns bilde nummer to var veldig bra.. Det var rene, litt diffuse farger, samtidig som motivet var ekstremt rent... overall syns jeg du har et knippe med gode bilder her, stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå