Kimble Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Finnes det noe så sært(?) som minijack skjøtekabel? Har sett på diverse nettbutikker nå uten å finne noe. Edit: Tror jeg fant nå. Dette ser da riktig ut? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=110344 Endret 7. august 2006 av astrox Lenke til kommentar
eternal Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Skjønner ikke helt problemstillingen. Du får jo forlengelseskabler som du kan seriekoble. EDIT; En forlengelseskabel du linker til der ja. De selges jo overalt og er langt ifra sært. Brukes ofte til headset. Endret 7. august 2006 av eternal Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det er riktig kabel ja astrox! Den er hverken sær eller skjelden Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Om du ikkje vil bruke penger på frakt finner du også denne typen kabel på Elkjøp og andre elektrobutikkar. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 De har den på Clas Ohlson, pass på at du kjøper Stereo og ikke mono forlenger Lenke til kommentar
Junta Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg kjøpte en slik kabel på Elkjøp for ikke så lenge siden. Betalte vel omtrent det samme som den koster hos Komplett, men jeg kjøper ikke slike ting på internett. Med mindre jeg skal ha noe mer som koster litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå