Thor. Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Kom på at jeg skulle stresse maskinen min litt for å se om den blir noe varmere og om den takler det. Hva vil dere anbefale meg å bruke til dette? stresstesten og loggprogrammet kan være to forskjellige program Endret 7. august 2006 av Thor. Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 RivaTuner har gode logge egenskaper for skjermkort. ATITool stresser ATI skjermkort rimelig bra mens den ser etter feil. SuperPI stresser CPU. 3DMark 03, 05 og 06 stresser alle komponenter i maskinen. Memtest86 stresser og tester RAM. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Cpuen er vel allesede stresset med folding? Bruker nvidia og AMD X64. memtest kjørte jeg for ikke veeeldig lenge siden for å eliminere et problem. Hva med mitt nvidia da? Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Eneste jeg kan tenke meg akkuratt nå er 3DMark 06 for stress og logging med RivaTuner. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Logging av CPU/NB/disk temp og diverse spenninger kan du godt gjøre med MBM, motherboardmonitor. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Huff. mbm=Makkverk. Prøve det etter en natts søvn. Natta Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=468742&hl=+tagan Her har jeg skrevet en liten howto som du delvis kan bruke. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 OCCT gir grapher etter testing , som lagres i eget directory Eks: Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 OCCT gir grapher etter testing , som lagres i eget directory Eks: 6632161[/snapback] nice.. takker for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå