Gå til innhold

Nordicmafia nullstilles igjen


Anbefalte innlegg

NordicMafia åpnes innen 5 timer.

 

Ja, nå er tiden inne for en tilbakestilling av spillet. Mange av dere vil nok bli fornøyde med dette, mens noen andre er negative til dette. Vi har nå fikset mange kritiske feil i spillet, og vi synes derfor det er på tide med en tilbakestilling. Grunnen til denne tilbakestillingen er at det er alt for mye penger og poeng i spillet. Dette er penger og poeng som spillere har fått ved å utnytte feil i spillet(såkalte bugs/exploits). Mange har også rangert seg opp ved å bruke programmer som spiller Nordicmafia automatisk. Dette problemet eksisterer ikke lenger i dag pågrunn av den nye anti-boten. Det er likevel flere tusen spillere som har kommet seg opp på den ulovlige måten.

 

Tilbakestillingen vil fjerne alle inaktive spillere, tilbakestille alle spilleres penger til en viss sum, sette ned alle spillere til ranken Gangster, fjerne alle gjenger i spillet, fjerne alle aviser, alle aksjer, hasjplantasjer, club de gangster-medlemskapet(samt all kjøp forbindet med dette), fight club-spillere, biler, oppdrag, beskyttelse og våpen og mer. Alle som har bestilt poeng siden 06. februar 2006 vil få tilbake disse så lenge spillerkontoen din fortsatt er levende.

 

Vi vil ikke slette spillerkontoene deres, og vi vil heller ikke gjenopplive døde spillere. Kort sagt vil dere bli satt ned til Gangster, og motta 1,000,000 kroner på hånda. Alt det andre vil trolig bli slettet. Dette vil gjøre spillet spennende igjen og dere vil nå kjempe sammen om å sitte på toppen av Nordicmafia. Håper dere respekterer valget vi har gjort, og vi håper dere vil fortsette som spiller hos oss.

 

- Nordicmafia ledere og crew

 

 

 

hva tenker folk om denne saken? selv er jeg jævlig sinne. jeg har kjøpt masse poeng for penger på spillet og ranka meg opp til LG. jeg hadde 300mrd og 5000 poeng og føler meg rett og slett snytt :(

Endret av M-J
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva tenker folk om denne saken? selv er jeg jævlig sinne. jeg har kjøpt masse poeng for penger på spillet og ranka meg opp til LG. jeg hadde 300mrd og 5000 poeng og føler meg rett og slett snytt :(

6631527[/snapback]

Hvis du tar et gratis internettspill såpass seriøst er det på tide å komme seg ut og oppleve livet. :)

 

Og dessuten. Verden er urettferdig. Sinne løser det ihvertfall ikke. Tenk på at det er mange som har det mye verre enn deg.

Lenke til kommentar

jeg har ikke invistert noe ekte penger i spillet jeg heller. men tid har jeg brukt. og ja jeg har et liv! spiller mye mindre en gjenomsnittet på forumet

 

Edit: jeg ser topicen er feilstava men ser ikke hvordan kan noen hjelpe meg og få den riktig? (helvetes dysleksi)

Endret av M-J
Lenke til kommentar
men verdien på kontoen min er egentlig 5000 norske kroner. med tanke på poenga! huff nei jeg blir irritert..

6631557[/snapback]

 

Alle som har bestilt poeng siden 06. februar 2006 vil få tilbake disse så lenge spillerkontoen din fortsatt er levende.

 

Du får tydeligvis igjen litt av poengene dine..eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...