wilzoo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 En meget god kamp mot Kim Clijsters som endte 7-5, 7-5 i Maria Sharapovas favør. Ble veldig glad da hun vant etter godt spill. Hun er etter min mening verdens beste (og peneste ) kvinnelige tennisutdøver og stiller meget sterkt til US Open nå i slutten av måneden. Håper hun vinner der og Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Henger meg på dine påstander, jeg mener hun er soleklar favoritt foran US Open... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hun er heit, ja Men hun er jekla god også, og har vært det en stund. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ingen tvil om at hun er flink. Pen og, men mest flink! Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 I motsetning til Kournikova som ikke har vunnet en damn shit av de store turneringene (så vidt jeg vet), men som ennå tjener mye penger på utseende sitt. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Bah, hun røk ut i semi'n i WTA Los Angeles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå