paranoide Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Kult dette, bra effektbruk osv. Ikke vanskelig å sammenligne dere med TMV, introen i Sirens and titans er jo kopiert fra dem hvilken TMV sang? foresten liker veldig godt outro-en på sirens and titans. virkelig lagd den skjølv? som sagt knall greier det her Ja, selvfølgelig Lenke til kommentar
ådne Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kult dette, bra effektbruk osv. Ikke vanskelig å sammenligne dere med TMV, introen i Sirens and titans er jo kopiert fra dem hvilken TMV sang? foresten liker veldig godt outro-en på sirens and titans. virkelig lagd den skjølv? som sagt knall greier det her Utroen på live versjonen av roulette dares. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Ja, jeg har hørt den er rimelig lik. Den eneste forklaringen jeg har på det er at jeg har hørt det før, og stjålet det uten at jeg viste om det. Men det er jo ikke et problem, låten skal ikke brukes til noe uansett og er forkastet. Den var mest et showcase for hva vi kunne få til produksjonsmessig på den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå