paranoide Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Hei hei. Tenkte jeg skulle lage en liten tråd dedikert til mitt band, Myr. Vi er tre karer som bor i Oslo/Drammen for tiden, og spiller det noen kaller prog-rock/alt.rock. Vi har for tiden ingen vokalist, så venner har stillt opp med stemmene sine på to av demoene våre. Folk har sammenlignet oss med Muse, The Mars Volta, Tool, The Sound of Animals Fighting, og til tider Mastodon! Håper dere vil like noe av det! Sjekk oss ut her: Myrpå MySpace Myrpå UHØRT Endret 27. november 2007 av paranoide Lenke til kommentar
ådne Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kult dette, bra effektbruk osv. Ikke vanskelig å sammenligne dere med TMV, introen i Sirens and titans er jo kopiert fra dem Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det her var KNALL! Likte spesielt A Vulture's Song, og måten den bygde seg opp på, nærmest perfekt! Sitter og hører på den for tredje gang nå. Sirens and Titans var også bra, det samme med Biff Henderson Spirit, Sisyphean Gaze synes jeg ble litt kjedelig i lengden. Må også skryte for lyden, VELDIG bra! Og synes vokalen passet veldig bra inn, vanskelig å si om det hadde vært like bra med en annen, spesielt på A Vulture's Song. Hadde ingen forventninger før jeg gikk inn på myspacesida deres, og ble blåst totalt over ende! Send meg en PM hvis dere har en demo å selge! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har sagt det samme på gitarnorge (tror jeg) - STEINBRA produksjon. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Takk takk! Har ingen demo å selge, desverre. Du kan jo bare laste ned låtene og brenne de ut om du vil ta de med på fest eller whatever Spread the word. Hvis dere likte dette kan jeg garantere dere at det nye materialet vårt er 100 ganger bedre. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Wow! Gir dere ut plate skal jeg garantert kjøpe den. Dette er jo knall! Keep up the good work. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Wow! Gir dere ut plate skal jeg garantert kjøpe den. Dette er jo knall! Keep up the good work. 6634837[/snapback] Henger med på den! Dette var knall! Og for en god produksjon! EDIT: Linkene fungerer forresten ikke. Er dobbel http:// på myspace-linken og en ø i uhort.no-linken. Endret 8. august 2006 av AnR Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Dette likte jeg! Min type musikk. Dere får skryt for eksepsjonelt god produkson! Skal tipse alle venner om dette. Og laste ned alle sangene deres. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Du kan godt fikse linken til myspace. Snek seg inn en http for mye der. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Takk for god feedback, folkens! Linkene er fikset! EDIT: vi har også laget en remix av Ephemera's låt "Girls keep secrets in the strangest ways", hvis noen er hypp på å høre den. Ikke relatert til "Architect", men et pop-ish sideprosjekt vi har. Endret 9. august 2006 av paranoide Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jupp, er hypp på og høre den Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Alright. Har ikke lagt den ut på myspace eller noe grunnet rettigheter osv. Men det hindrer oss ikke å dele den ut til folk som vil ha den. Vi har nemlig noen sideprosjekter der vi dytter inn all musikken som ikke lar seg gjennomføre med Architect. "The AM Beats" er ett av disse prosjektene. Dette er først og fremst pop og hip-hop, med en dasj surf-gitar. Remixen er kun diverse orginale vokalspor, resten har vi tracket og programmert selv. Den begynner veldig pop-ish ala. Britney Spears - Toxic/Muse - Supermassive Black Hole, og går senere over til en mer rocka sound. Legg spesielt merke til surf-guitar sliden rett før siste refreng! Dette er ikke noe svære greier, bare en morsom remix. Passer fint på fest om det skulle være ønsket. http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...42CDD605C8E609D Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Alright. Har ikke lagt den ut på myspace eller noe grunnet rettigheter osv. [...] Legg spesielt merke til surf-guitar sliden rett før siste refreng! Dette er ikke noe svære greier, bare en morsom remix. Passer fint på fest om det skulle være ønsket. http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...42CDD605C8E609D 6640720[/snapback] Wow, den var veldig morsom Likte den veldig godt! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Kult! Vi er på utkikk etter vokalist, og en keyboardist. Hvis du føler du har noe å gi bandet, så ta kontakt! Vi vurderer å satse på dette, så det er viktig du deler den samme instillingen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hvordan har dere recorda dette? helt konge produksjon her! er et gjort i et studio eller hjemme bare? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Dette er gjort i et helt vanlig hjemmestudio, med Steinberg Nuendo. Det tok tid å få det til å høres bra ut, men det er fullt mulig å få det til uten å gå konk Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Hva slags software bruker dere? Hva til opptak? Hvordan tar dere opp? Lokale? Edit: Veldig bra forresten! Liker sånn musikk! Endret 15. august 2006 av raziel014 Lenke til kommentar
BorN Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Hører på sangene på myspace.com, detta var knall! Som sagt før her, med meget god lydkvalitet! Spiller forresten keyboard, men tror ikke jeg er god nok for dette! Endret 18. august 2006 av BorN Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Dette var virlelig bra saker! Likte spesielt godt A Vulture's Song, den var genial! De andre var også veldig bra. Keep up the good work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå