Daniel Hovden Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei. jeg leter etter et program der man kan liksom innstalere drivere og sånn i windows instalasjonen. hadde et program før som gjorde det. men husker ikke hva det het... Mvh -FriedDude- Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er et program som heter Nlite. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 takk ill google it Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er et program som heter Nlite. 6631650[/snapback] Er dette et sann allinone wonder program som også kan forhåndsinnstalere avg, vlc spybot osv? Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er et program som heter Nlite. 6631650[/snapback] Er dette et sann allinone wonder program som også kan forhåndsinnstalere avg, vlc spybot osv? 6632075[/snapback] Det er ikke en egen knapp for "install program X" hvis det er det du leter etter, men med litt konfigurasjon kan du få de fleste program ferdig installert (Det kan man forsåvidt også gjøre manuellt.. nlite vel egentlig bare en GUI for MS sine metoder) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Da gjør jeg det på min måte og lager en meny på windows-disken via noe menygreier jeg fant en gang og legger inn programmene manuelt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå