Bear^ Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei Har en IBM (kr)Aptiva med en bråkete Creative 48x CD-ROM og en brenner. Problemet er at maskinen mener at driverfilen, eller DLL filen til WIN-ASPI er ikke til stede. I et forum leste jeg at SFC kunne fikse dette problemet, men det gjorde den ikke. Systemannsvarlig ved skolen min rådet meg til å laste ned driverne på nytt fra Microsoft sin hjemmeside. Men det er som å lete etter nåla i høystaken. Derfor henvender jeg meg til dere her på forumet til Hardware. Hvordan i videste verden skal jeg klare å fikse dette problemet. (Er ganske sikker på at alle kablene inne i maskin er ordentlig tilkoblet, har t.o.m bytte om på kablenes port) Lenke til kommentar
Snask Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 bruker du 2000/xp: last ned ftp://ftp6.nero.com/wnaspi32.dll og plasser den i c:winntsystem32 / c:windowssystem32 alt ettersom ditt system ser ut. bruker du win9x: last ned ftp://ftp6.nero.com/NeroASPIen.exe og kjør denne exe filen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Lastet ned den for 9x, har 98SE, men det virket ikke. Maskinen fant fremdeles ikke cdrom og brenner. Er det noe annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå