CurSe Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Mulig jeg bommet litt på tittelen, men er på jakt etter forskjellig klassisk musikk fra diverse filmer som de aller fleste har hørt. Fantasien min strekker ikke til på akkurat dette området, men tenker da på f.eks: Pirates Of The Carribean - The Black Pearl The Ride of The Valkyrie The Rock Theme Forrest Gump Theme ... Kommer ikke på flere siden jeg låner en kompis sin PC og har ikke oversikt over hvilke sanger jeg har. Har dere noen kjente sanger på lur? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Star Wars - Imperial March Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Indiana jones theme. Pokemon theme :!: Emil i lønneberget Baywatch Bonanza Flåklypa James bond Bare noen jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Nja, er i hovedsak ikke ute etter sanger med vokal, kun klassisk musikk. Baywatch og Emil faller utenfor det jeg er på jakt etter Men takker for forslag hittil, ser det er noen meget kjente jeg har glemt allerede. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Nja, er i hovedsak ikke ute etter sanger med vokal, kun klassisk musikk. Baywatch og Emil faller utenfor det jeg er på jakt etter Men takker for forslag hittil, ser det er noen meget kjente jeg har glemt allerede. 6631315[/snapback] Nåja. Trodde du mente mer "Sanger som er klassiske". "Klassiske" sånn at de er kjente Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Vangelis - 1492 Conquest Of Paradise Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 The Good, The Bad, And The Ugly - Main theme (selve symbolet på cowboymusikk) Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 The Good, The Bad, And The Ugly - Main theme (selve symbolet på cowboymusikk) 6631759[/snapback] åååh Selv om folk ikke har sett den filmen, har de garantert hørt den. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Carmina Burana. Dramatisk kormusikk, gir ordentlig stemning Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Carmina Burana - O fortuna Er et flott stykke musikk Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Verve - Bitter Sweet symphony Moloko - Requiem for a Dream Mozart - O fortuna Wagner - Ride of the Valkyries Fire veldig store sanger! Endret 8. august 2006 av xDraLLx Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 ...Mozart - O fortuna ... Fire veldig store sanger! 6631902[/snapback] Hvis du mener tidligere nevnte O fortuna fra Carmina Burana, så er det Carl Orff som har komponert den. Uansett, Mozarts "Dies Irae" fra Reqiuem er vel ganske så kjent. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 The Sting Theme Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Pulp Fiction themen. usikker på hvem som har laga den, men tøff er den! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Uhm, husker ikke hva den heter, men den theme-sangen i James Bond, og spesielt gitarsoloen. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hva med themet til "Det var en gang et menneske"? Synes den er vanvittig bra, selv om det er lenge siden jeg har sett/hørt den nå. For de som ikke er gamle nok, så er "Det var en gang et menneske" en serie som gikk på NRK på slutten av 80-tallet (tror jeg det var). Lenke til kommentar
Shen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Vet ikke helt hva du leter etter, men ettersom du selv nevner The Rock så anbefaler jeg å sjekke ut musikken til disse filmene, spesielt hovedtemaene. The Last of the Mohicans Braveheart Titanic Chariots of Fire The Gladiator Jurassic Park Terminator 2 The Godfather alt jeg kommer på i farten Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Danny Elfman - Batman Theme Og alt annet av Danny Elfman for den saks skyld. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Song of Zarathustra men...blandes det ikke litt her? Bare fordi det er orkester som spiller gjør det ikke til noe klassisk verk. Kverna til Hans Zimmer har lite å gjøre sammen med Mozart f.eks. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 "Chariots of Fire" er vel hørt av nesten alle nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå