TEE Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nå synes jeg folk her har vært OVERVELDENDE negative til stakkaren her. Han har tydeligvis vært klar over riskene ved å bestille fra statene, og det er helt og holdent hans valg... samme problemet er det for de stakkarene som har bestilt alienware stasjonær PC, men minns ikke at folk var like negative til tanken da? Muligens det er ett lite snev av misunnelse i luften her? Anyway, grattis med ny, fet laptop. 6963912[/snapback] Ikke noe misunnelse. Alienware har flott design og ganske gode specs Personlig hadde jeg heller valgt å bestille fra den norske delen av dem, for å ha rettighetene mine Skepsisen bunner heller i at jeg litt for ofte har snakket med folk som blir fullstendig rabiate når de blir forklart at maskinen de sparte så mye på å kjøpe i Asia eller USA faktisk ikke dekkes av 5 års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Enig med Tee. Det er viktig at folk forstår hvilken avsindig sjanse de tar når de kjøper utstyr i utlandet. Det kan veldig lett ende med at man taper alle pengene sine. Ellers er det jo en fet maskin ... Lenke til kommentar
wt Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) hehe, litt moro lese alt dere skriver her og jeg er IKKE uenig med noe av det som skrives med rettigheter etc. som sagt må folk velge selv hvor de kjøper utstyret sitt. Jeg har sjekket NØYE mine rettigheter etc., så jeg er ikke bekymret for noe. Jeg tok den sjansen å kjøpe den pga jeg har familie der borte, men jeg ville selvfølgelig ikke gjort det hvis jeg ikke hadde familie der. fant en artikkel i HjemmePC i dag - 29.09.06 utgave 10: Alienware til Norden Lenge trodde vi Alienware, de med de ultrakule PC-ene og kabinettene, ikke skulle komme til Norge. Men nå ser det ut til at Alienware, til tross for at kilder i Dell har sagt det motsatte, kommer det til å selge sine produkter i Norden. HjemmePC har vært i kontakt med Alienware, som de sier er nå klare til å gåp løs på det nordiske markedet etter en suksessfull lansering på det britiske markedet. Alienware er kjent for å ikke spare på kruttet når det gjelder PC-enes innmat. I tillegg legger de ikke så rent lite prestisje i å lage både stilige og kule kabinetter. Det betyr at Dell må konkurrere mot seg selv - hvert fall i visse markedssegmenter. Foreløpig må nordiske kunder benytte seg av den engelske nettadressen for å handle Alienware: www.alienware.co.uk så da får vi se da folkens hvor lang tid det tar før Alienware dukker opp i NORGE God helg Endret 29. september 2006 av wt Lenke til kommentar
TEE Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nordiske kunder har da kunnet benytte alienware.co.uk lenge. Alienware har til og med hatt norskspråklig support lenge. Men det er klart, Dell liker vel ikke å tenke på at noe faktisk eksisterte før de fikk kloa i det. Lenke til kommentar
Drawzon Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 men det er ikke mulig å få laptopene med norsk tastatur? :| Lenke til kommentar
wt Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 men det er ikke mulig å få laptopene med norsk tastatur? :| 7539883[/snapback] det skal være mulig å bytte ut denne, siden chassien er fra en Fujitsu Siemens laptop men det er bare snakk om vane sak at man kan bruke dette engelske tastaturet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå