pumba50 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Hei. Er det noen her som har positive erfaringer i forbindelse med shg.no? Evnt. dårlige? Jeg sliter litt med å få varene. Dem ser ikke ut til å bestille inn det jeg bestiller heller. Varestatusen er feil og jeg får heller ikke avbestilt varene hvis jeg ombestemmer meg, da får jeg bare opp "Avbestilling feilet" uten noen videre spesifisering av hva jeg kan eller bør gjøre, ikke engang en e-post adresse popper opp som alternativ. Jeg legger inn en ny bestilling, den kommer ikke inn i systemet heller etter jeg ringer til dem og får bekreftet dette. Jeg synes butikken er et eneste stort rot, men dem er så billige at jeg har lyst å bygge opp til et bedre forhold med dem, noen som har noen innspill i forhold til shg.no? Evnt. tips og råd hvordan man kan gjøre en handel uten å bli sliten etterpå, og få en følelse av at man har gjort en fornuftig handel! Endret 7. august 2006 av Databamse Lenke til kommentar
Mats468 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei. Følg denne linken i forbindelse med positive og dårlige erfaringer med shg.no Mvh Mats Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Ja ok. Det var veldig mye ris der. Jeg har en følelse av at shg sliter med for lite ressurser til å ta seg av alt i det daglige. Lenke til kommentar
Mats468 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ja kan si meg enig der. shg.no er en grei butikk hvis du får alt du har bestilt og det fungerer, på tanke på pris er de gode. Men kunde servicen deres kunne vært bedre er det mange som mener. Mvh Mats Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=611331 Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg ringte dem når jeg hadde avbestilling feilet, og de fikset det Lenke til kommentar
bbble Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Lover billige priser på varer de sletts ikke kan levere. Nært beslektet med lureri og bondefangeri generelt. Burde vært strøket av lista til hardware.no som useriøse, etter min mening. Godt alternativ to 10 rette på Norsk Tipping, er du heldig sparer/tjener du kanskje noen hundre kroner, men gud bedre som du må slite for å få det til... (JEG AVBESTILTE, ETTER Å HA VENTET LENGE NOK-BETALER GJERNE LITT MER MOT Å FÅ EN VARE!) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Har selv bestillt der, og har besillt for flere andre; de leverer som lovet, og er vel så raske som mange av de mer "profilerte" webshop'ene. Har alltid levert varer som er på lager her.... noe ikke alle andre har. Endret 9. august 2006 av Okay Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Har nesten bare postive erfaringer med SHG.no... har handlet der flere ganger for til sammen ca 20-30K PLUSS: +God kundebehandling +BILLIG MINUS: -Trege hvis varen ikke er på lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå