Misoxeny Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har noen spm ang. Cutenews som jeg ikke har funnet svar på. 1. Åssen endrer jeg font og størrelse i cutenews? Fra Times New Roman 12 px til Verdana 8 px? 2. Hvordan fjerner jeg Content Management Powered by CuteNews 3. Hvordan får jeg "Legg til kommentar" knappen til å bli firkantet slik som på bildet? Min er mer rundaktig. Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Vet ikke noe om de andre, men har et svar på nr. 2 Først: Jeg gjorde dette en gang, og fikk en mail fra cutenews at jeg hadde brutt opphavsrettighetene dems, og hvis ikke linken var tilbake innen 1 time så skulle de gå videre med saken. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lenke til kommentar
gather Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg synes det er galt å fjerne en slik notis. Tenk på de som har drevet på å i mange timer for å lage systemet. Hvordan ville du likt det om noen hadde brukt et system du hadde laget uten å fortelle hvem som har laget det? Er vel faktisk ulovlig å utgi andres åndsverk for å være eget? @ Lefsaker De må ha lite å gjøre om de gidder å straffeforfølge en liten side. Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 De må ha lite å gjøre om de gidder å straffeforfølge en liten side. 6631821[/snapback] En norsk copyright freak sa ifra Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Tråden stenges pga. krenking av copyright. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg