krabbemat Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei. Som forklart i tittelen så klarer ikke iTunes å legge visse sanger til bilblioteket. For det første så er sangene i mp3-format, og kan spilles av både med mediaplayer og winamp. Når jeg prøver å importere sangene ved å "legge til mappe" hvor sangene ligger, så er det bare noen av sangene som faktisk dukker opp på lista i iTunes. Dette skjer ikke så veldig ofte, men er veldig irriterende siden albumet da ikke blir komplett. Flere som har det samme problemet, eller har hatt det samme problemet? Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 aldri vært borti, og jeg har ca 30gb mp3'er. Er ikke noe feil med selve fila? Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 aldri vært borti, og jeg har ca 30gb mp3'er. Er ikke noe feil med selve fila? 6634048[/snapback] Nei, er ikke noe feil med fila tror jeg. Men iTunes klarer visst ikke å legge til infoen om artist/album osv, så sangen "forsvinner" ut av albumet på en måte. Veldig plagsomt å ha sanger på ipoden som ikke har tittel/artist/album osv Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 så du kan spille av sangene i iTunes, de legger seg i biblioteket med de har ikke navn og slikt? Isåfall er det bare tag'n som ikke er i orden. Slikt er frustrerende, men har lite med iTunes og gjøre, heller den personen som har laget mp3'n som ikke har gjort jobben skikkelig. Jeg gikk gjennom hele bilbioteket mitt og rettet opp i alle tag's, så nå er det en drøm og bruke iTunes eller iPod'n. Bare høyreklikk på fila og velg info, kan gjøres med flere filer om gangen, f.eks hele album osv, ellers så finnes det tredjeparts programmer som fikser tag's utifra filnavn osv. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 så du kan spille av sangene i iTunes, de legger seg i biblioteket med de har ikke navn og slikt? Isåfall er det bare tag'n som ikke er i orden. Slikt er frustrerende, men har lite med iTunes og gjøre, heller den personen som har laget mp3'n som ikke har gjort jobben skikkelig. Jeg gikk gjennom hele bilbioteket mitt og rettet opp i alle tag's, så nå er det en drøm og bruke iTunes eller iPod'n. Bare høyreklikk på fila og velg info, kan gjøres med flere filer om gangen, f.eks hele album osv, ellers så finnes det tredjeparts programmer som fikser tag's utifra filnavn osv. 6634558[/snapback] Jepp, driver med det selv også. Etterpå er det en drøm som du sier. En annen ting som driver meg litt til vannvidd er det faktum at jeg kjøpte ipod med 30gb for å kunne slippe å ha all musikken liggende på harddisken, men slik som iTunes virker, så er man ganske avhengig av å ha musikken lagret både på ipod og maskina. Ganske skuffende egentlig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 En annen ting som driver meg litt til vannvidd er det faktum at jeg kjøpte ipod med 30gb for å kunne slippe å ha all musikken liggende på harddisken, men slik som iTunes virker, så er man ganske avhengig av å ha musikken lagret både på ipod og maskina. Ganske skuffende egentlig. 6634581[/snapback] Hva tenker du på, siden man ikke kan kopiere musikken fra iPod til pc igjen? Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 En annen ting som driver meg litt til vannvidd er det faktum at jeg kjøpte ipod med 30gb for å kunne slippe å ha all musikken liggende på harddisken, men slik som iTunes virker, så er man ganske avhengig av å ha musikken lagret både på ipod og maskina. Ganske skuffende egentlig. For det første er dette fullt mulig med et tredjeparts program (k.eks. anapod). For det andre må du være rimelig optimistisk (eller uvitende) hvis du skal ha 30GB musikk kun lagret på en bærbar harddisk. Hørt om disk kræsj før? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg fikk problemer med min iTunes når jeg fikk mer en 45gb med mp3. Da låste det seg under oppstart. Så nå har jeg gått over til Winamp Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 ikke kjøp iPod det er bare noe skitt med alt den iTunes, jeg skal snart bestille Creative Zen Vision:M og da slepper jeg iTunes, bare koble inn usb og legge sanger og mapper, videoer, bilder og hva jeg vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå