white_pony Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Emne-tittelen sier vel det meste? Jeg starter med Wayne Static fra Static-X: Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Hahaha, genialt! Glemte å skrive at det ikke er lov å poste bilder av emo, imed at ingen av de har normale sveiser og fordi 90% av verdens befolkning består av dem. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) (Til høyre: Scott Ian, gitarist i Anthrax.) (Den andre er Tim 'Ripper' Owens). (Det ultimate 80-tallsbandet Nitro.) Endret 7. august 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 veldig fett cover, überfete hårsveiser som står i stil...blir ikke mer evil enn det! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Keith Flint er den første personen jeg tenker på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 vi kan ikke glemme Buzz Osborne (Melvins, Fantômas og Venomous Concept! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Mars Volta passer vel bra inn her (det verste er at jeg innimellom ikke er så langt fra Omar selv, bortsett fra hårfargen ) Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Mars Volta passer vel bra inn her*bilde* (det verste er at jeg innimellom ikke er så langt fra Omar selv, bortsett fra hårfargen ) 6631322[/snapback] Og hvem av dem er Omar?? Utrolig kul tråd forresten!! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Og hvem av dem er Omar?? 6631341[/snapback] Han med briller.(jeg har forresten ikke briller heller) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Skuffet over at ingen har nevnt denne mannen enda. Han har STIL. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det jeg kanskje husker best fra Fantômas-konserten roskilde '05 er sleiken til Patton og moppen til tidligere nevnte Buzz Osborne. Ok, sleiken er kanskje ikke morsom, men den gir da et visst særpreg. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er vil ikke så mange som slår Leningrad Cowboys.... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Mange feete frisyrer her.. Btw: Wayne Static har driiiitfeet hårfrisyre En kompis av meg har omtrent likens hår.. så urettfærdi for det er dritfett Edit: han ligner faktisk utrolig mye på Wayne også.. Endret 7. august 2006 av complexity Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Mange feete frisyrer her.. Btw: Wayne Static har driiiitfeet hårfrisyre En kompis av meg har omtrent likens hår.. så urettfærdi for det er dritfett *bilder* Edit: han ligner faktisk utrolig mye på Wayne også.. 6631849[/snapback] post ett bilde av han kompisen din da, så får vi se likheten... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Mange feete frisyrer her.. Btw: Wayne Static har driiiitfeet hårfrisyre En kompis av meg har omtrent likens hår.. så urettfærdi for det er dritfett *bilder* Edit: han ligner faktisk utrolig mye på Wayne også.. 6631849[/snapback] post ett bilde av han kompisen din da, så får vi se likheten... 6631917[/snapback] Ikke barebare å få tak i bilde av han.. men fant ett gammelt photoshoppa bilde.. han ligner ikke så mye på dette bildet, men litt.. han har hatt mye lengre og høyere hår før, også ligner han litt på han i annsiktet Endret 8. august 2006 av complexity Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 ZZ top...vet ikke hva de har under hattene Men skjegget er det hvertfall ikke noe å si på. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hva med Dee Snider fra Twisted Sister Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 There is only one: LIMAHL Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Haha, da snakker vi Hunk med stor H. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå