white_pony Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er det noen som har denne stripa på pc'en? Tror den er ikke Pondus' julehefte 2001. "Hvorfor skulle XY=V768 være større enn B2106,34%49c341/9 når V459,42 er likeverdig med B12XZtango3?" - Matematiker #1 "Nei, si det..." - Matematiker #2 "Hvor fort kan blodpropper nå en tilstand av Septus Rex når Pax Mortalis intreffer på en moden Saxus Blue?" -Lege #1 "Nei, si det..." - Lege #2 "Hva er egentlig vitsen med blomstermotiv på dopapir?" - Jokke "Nei, si det..." - Pondus Hvis noen finner den for meg, hadde jeg blitt glad! Lenke til kommentar
ravika Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Stripen finnes på side 10 i Pondus Julehefte 2001 Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Takk, men det veit jeg. Jeg lurte på om noen hadde den på pc'en eller i værste tilfelle kunne scanne den? Da hadde jeg blitt veldig glad. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Min absolutte favorittstripe i Pondus. ;D Beklager denne massive nekrobumpingen, men jeg lette etter stripa og fant bare denne tråden som det beste. Leter stadig. Teit at man ikke kan søke etter tegneserier/bilder med tekst, egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå