Hawtz Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Greetings! Jeg sjekket litt rundt på Earth Google og fant et bilde av noe som jeg lurer på er der HW-LAN skal arrangeres. Hangar4 MERK: Det er litt sør for Oslo sentrum Mvh, _thomas Lenke til kommentar
CWH Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 knalltøft! Helt tiktig, der er det. Med blaspit'en til og med! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jepps der kommer vi til å arrangere et av norgeshistoriens tøffeste lan, med fete arrangement og premier Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 OOh! barskt Kult at du fant det på google-Earth da:D ^____^ Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Liker å imponere Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det gjør forsåvidt vi også, med å fortelle at det blir NM i Overklokking ved HW LAN Lenke til kommentar
N1klas Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 ah, kult. Google is the shit! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Det gjør forsåvidt vi også, med å fortelle at det blir NM i Overklokking ved HW LAN 6638099[/snapback] Oijoij! Hvem kommeR=? Lenke til kommentar
CWH Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Vi har kastet ballen til overklokking.no folket og Stoolman og Overklokk. I tillegg snakker vi Workshop og vi må jo prøve å få la noen deltakere få muigheten til å brenne litt hardware..... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Vi har kastet ballen til overklokking.no folket og Stoolman og Overklokk.I tillegg snakker vi Workshop og vi må jo prøve å få la noen deltakere få muigheten til å brenne litt hardware..... 6645201[/snapback] Ai, dæven. Dette LANet blir saker, glad jeg ble med i Crew så jeg ikke mister pusten helt når jeg kommer dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg