sindrejibb Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Fy faen, så vanskelig det skal være:P Får tenke meg litt om og se litt rundt på nettet. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Heh, har akkurat bestillt ny makin selv... det beste er nok bare å bestemme seg for et oppsett og så kjøpe, ellers kan denne runddansen fortsette i evig tid. Lykke til. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Heh, har akkurat bestillt ny makin selv... det beste er nok bare å bestemme seg for et oppsett og så kjøpe, ellers kan denne runddansen fortsette i evig tid. Lykke til. 6830541[/snapback] Enig med xm8. Blir vel ikke misfornøyd heller tror jeg Har valgt omtrent det samme oppsettet, med noen unntak selvsagt. Ville valgt 1900gt hvis jeg var deg, og kanskje gått for en Zalman VF900-Cu for å få det stille og kjølig Ville hvertfall ha litt å gå på i tilfelle det kommer et spill som er et must. Så kommer jo Dx10 snart så da går det jo ann å oppgradere. Lykke til med valg og kjøp av PC Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Kanskje jeg venter med å velge til det kommer kort med DX10... Trenger ikke PCen helt enda. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 La X1900XT i handlevogna jeg. Dette kostet til min forundring nøyaktig det samme som X1900GT på netshop.no! Dette må ihvertfall være et godt nok kort:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå